ג'ו הסעות בודפשט ”ג''ו הסעות בודפשט - מעולה“
התכתבנו בווצאפ. בחור מגיב מהר. מאוד נחמד. מחירים בסדר גמור. שלחנו את הפרטים של המראה, נחיתה, כמות אנשים וכבודה והוא שלח לנו איפה ומתי נפגשים בהלוך ובחזור.
סנ''כ היה בסדר גמור. אין תלונות וטענות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל