רומיו - הסעות ברומא ”כדאי מאוד“
חברה אמינה מאוד שרותית מחירים סבירים.
היינו בתקופת שביתת מוניות כשכולם העלו מחירים.
הם השאירו את המחירים הרגילים שלהם והגיעו בזמן
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל