המדריך דויד קובוס ”סיור צבעוני, טעים, משעשע ומרתק!“
הגענו לברצלונה בפעם השניה (ושלישית לבעלי) וחיפשנו משהו אחר. הגענו לדוד דרך חברים וכבר מהתקשורת מהארץ הבנו שאנחנו בידיים טובות. רצינו גם סיור קולינרי מעניין, אבל גם מקומות חדשים ועכשווים בברצלונה. גם חנויות מיוחדות, וגם קצת אמנות והסטוריה. ביקשנו וקיבלנו הרבה מעבר למה שציפינו! תוכנן לנו סיור בדיוק לפי מידותינו - טאפאס, אמנות רחוב, ביקור בקתדרלה עוצרת נשימה, ספינות מפרש עתיקות, חנויות בוטיק של שוקולד, גבינות ויין ועוד ועוד. אבל מעל הכל כבשו אותנו הנועם והאדיבות של דויד.
היה פשוט כיף! ובסופו של דבר זה מה שחיפשנו בחופשה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל