ג'ו הסעות בודפשט ”ממליצה מאוד!“
הזמנו את ג''ו הלוך וחזור כבר מהארץ, בשל ההמלצות. מכיון שטיסת החזור הייתה בשעות הבוקר המוקדמות מאוד, היה חשוב לנו שיחכה לנו נהג אמין בשעה הנכונה. היה נהדר! ממליצה מאוד. תקשורת זריזה ויעילה בואטס אפ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל