הנהג תומאס ”הנהג תומס“
חזרנו מגיאורגיה היום.
לקחנו את הנהג תומס ל 4 ימים
תומס בחור מאוד אמין, משקיע ונותן שירות מכל הלב
הוא מכיר כל פינה ונותן גם הסברים
ממליץ בחום - לא תתאכזבו
הטלפון שלו 995579597565+
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל