חיים גליקסמן ”המלצה על חיים גליקסמן- מדריך טיולים“
פירסמנו בפייסבוק שאלה לגבי רכב+נהג (במקום להשכיר רכבים ל-13 איש) עבור הטיול שרצינו לעשות בבראשוב.
חיים פנה אלי במייל חזרה והציע את עזרתו, הסתבר לי שחיים הוא מדריך טיולים אבל גם לאחר שהבין שאנחנו מחפשים רק רכב ללא הדרכה, הוא לא “ניפנף” אותי ושמח מאוד לעזור לי בחיפוש אחר רכב ונהג ואכן הוא מצא לנו את הרכב שהתאים לנו. (חייב לציין שהנהג שהוא שידך לנו היה אדיב ונחמד למרות הבלאגן שהילדים עשו לו באוטו וזה לא מובן מאליו)
בנוסף לאורךכל הטיול חיים ייעץ לנו מה לעשות ולאן ללכת וסידר לנו את לוחות הזמנים כדי שנספיק לראות כמה שיותר.
חייב להודות שללא עזרתו הטיול היה נראה אחרת לגמרי.
חיים, תודה על הכל!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל