ויטלי ”ממליץ בחום על ויטלי המדריך!“
היינו במוסקבה 3 ימים אצל חברים שלנו בביקור. חיפשנו מדריך טיולים תותח ואחרי ששמענו הרבה המלצות חמות על ויטלי החלטנו שניקח אותו. אחלה טיול הוא עשה לנו במוסקבה המושלגת, בן אדם נעים מאוד. מכיר מצויין את מוסקבה ואת כל האתרים.
ממליצים בחום רב!
מי שרוצה לטייל בבירת רוסיה-מוסקבה רק ויטלי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל