חברת ג'נדי טורס ” לא ממליצה“
פנינו למאיר ליברמן - נציג חברת ג'אנדי טורס, לארגון הטיול לפיליפינים. האכזבה היתה גדולה. הטיול לא אורגן בהתאם למה שביקשנו, כשמהות הטיול הייתה אמורה להיות צלילות. במקום זה, ימים שלמים נסענו מנקודה לנקודה. ממש לא ממליצה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל