באלוויר ”באלוויר נהג ואדם נהדר “
הזמנו את באלוויר הנהג ל-8 ימי טיול מדלהי דרך אגרה וראג'אסטאן. התיאום איתו באמצעות המייל היה נוח ומשרה ביטחון. הוא הגיע בזמן עם רכב מרווח ל-4 איש כפי שתואם. כיון שהוא לא הרגיש בטוב הוא הביא עימו נהג נוסף ולאחר יום בו הוא התלווה אלינו ווידא שבכל כשורה, הוא השאיר אותנו עם הנהג מהיפל, וחזר לביתו בג'אייפור באוטובוס. באלוויר רציני ושקול, אמין ונעים הליכות. הוא דאג לשלומנו ולשביעות רצוננו במהלך הטיול כולו. הנהיגה בהודו דורשת מיומנות רבה. הנהג מהיפל עימו נסענו נהג באחריות רבה ובשיקול דעת ולא במהירות. הוא ישר ואמין ויצר עימנו קשר נעים. השיחה עימו באנגלית איפשרה ללמוד על אורח החיים של ההודים, ההינדים ובפרט על שלו. יש לתכנן את המסלול מראש באופן עצמאי כיון שנהג אינו מדריך. ממליצה בחום רב על יצירת קשר עם באלוויר ותיאום עימו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל