המדריך דויד קובוס ”דויד - מומלץ ביותר“
המדריך דויד ליווה אותנו ב-2 סיורים פרטיים משפחתיים בברצלונה. אנו זוג ו-3 בנות בוגרות שעוצרות בכל שניה להצטלם, הכל התקבל בסבלנות מופלאה. דויד מקצוען, מעניין, מצחיק, מכיר את העיר לעומקה, לקח אותנו למסעדות מקומיות, נקודות לא מתויירות וסייע לנו בתחומים נוספים בהתמצאות בעיר. אין ספק שההמלצות באתר זה סייעו לנו בקבלת ההחלטה לסייר עם דויד ואנו מעבירים את ההמלצה הלאה.מומלץ בחום רה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל