המדריך אדם ”מדריך מקסים“
אדם הוא מדריך ישראלי הגר בפראג. לאחר המלצות רבות שקראנו כאן, קבענו איתו.
ההדרכה היא פרטית, לא קבוצה. האיסוף מבית המלון ואז סיור מרוכז של כל האתרים המומלצים, עם הסבר מעניין ולא חופר. הדאגה שלו לאיפה נפרוט כסף בצורה הוגנת, לבוש מתאים למזג האוויר ולרוח במצודה, הם לבד מעוררי התפעלות.
מומלץ בחום. העלות היא 120 אירו ששווים כל לירה. אנחנו הוספנו 25 אירו לאיסוף משדה התעופה, כך שכבר בדרך למלון קיבלנו תקציר מה כדאי ומה לא. הבחור מתאים את עצמו ללקוח, מהמוזיקה ברכב ועד היכן לא להיכנס, הכל היה מתחשב.
אגב הוא קיבל תואר מדריך מורשה וכמעט ולא הצלחנו להתקילו בשום שאלה. מומלץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל