פארק באטרסי ”פארק חבלים באטרסי“
היינו בפארק חבלים באטרסי בתחילת יולי עם שני מתבגרים 12ו-14.הם מאוד נהנו.בפארק יש שני סוגי מסלולים:לצעירים ואתגרי.היינו באתגרי.הוא מאוד כייפי.מסלול כולל 3 שלבים.כל שלב מסתיים באומגה ואז עולים לשלב הבא.בין שלב לשלב ניתן לנוח.לילדים עד גיל 16 דרוש מבוגר אחד על המסלול. פארק מהנה מאוד ומומלץ.יש גם מיתקנים חינמיים לילדים קטנים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל