תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול להר הנגב
14/03/2019
היום הראשון: כיוון שפורים באותה שנה יצא בסופ”ש, והילדים התחפשו בשישי, יצאנו רק בצהרים. כך שהגענו ישר למלון – פונדק רמון של ישרוטל במצפה רמון. מומלץ למשפחות. מדובר בבניין דירות ישן שהפכו אותו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול לגליל המערבי
14/03/2019 1
היום הראשון: נחל השופט: מסלול של כ-1.5 ק”מ. הליכה קלה. מחניון החרובים הגדול והמסודר יורדים אל ערוץ הנחל, לכיוון דרום-מערב. שם, מתחת לעץ חרוב גדול, נובע עין סנין – מעיין איתן שמרווה ערוץ קטן ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול באצבע הגליל
12/03/2019
מזה מספר שנים אנחנו נוסעים המשפחה המורחבת לטיול של 3 ימים בפורים. מצרפת את המסלולים לטובת המעוניינים. והפעם טיול באצבע הגליל: היום הראשון: שמורת החולה בימים א'-ה' ושבת 8:00-17:00.בימי שישי ו...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: סופש זוגי ברומא
26/11/2018365 1
החלטנו לצאת לסופ”ש זוגי ברומא (צריך קצת זמן זוגי אחרי חופשה עם ילדים...). היינו 3 ימים בעיר המהממת הזו, ולהלן מספר המלצות על אתרים, מלון ומסעדות. ישנו במלון Arpinelli Relais שנמצא ברחוב קטן ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: אורלנדו - פארקי דיסני (אפקוט, בליזארד ביץ)
26/10/2018346
אחרי שהתרוצצנו 6 ימים, הגענו לאורלנדו. שכרנו מראש וילה בקיסימי דרך אתר www.vacationhomerentals.com (יש גם את אתר homeaway מומלץ גם הוא). הלינה בוילה מאוד נוחה – מאפשרת מרחב לכולם, בריכה פרטי...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: אורלנדו - סנט אוגוסטין, נאסא (כייף קנברל)
26/10/2018258 1
סנט אוגוסטין נמצאת כשעתיים נסיעה צפונית לקיסימי. זו העיירה העתיקה ביותר בארצות הברית שגרים בה ברצף מיום הקמתה (1565 אם אני לא טועה...). האיזור העתיק בעיירה יפה מאוד, ושווה ביקור. היינו במבצר...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: טיול בקיז
19/10/2018278 2
חלפו שנתיים מהטיול האחרון שלנו בארה”ב, והחלטנו לחזור לחופשה קצרה של כשבועיים בפלורידה. נחתנו במיאמי, ונסענו למלון במיאמי ביץ (וושינגטון פארק הוטל – החדר היה בסדר. המלון בכללי מאוד פשוט אבל מ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע שלישי - אורלנדו
29/10/2016575 4
את השבוע האחרון הקדשנו לאורלנו. שכרנו וילה ב-kissimmee. מומלץ מאוד. אחרי שבועיים במלונות, היה לנו בית מרווח. חדר לכל ילד, 3 אמבטיות, מטבח מרווח ומאובזר, גראז' עם שולחן הוקי אויר ושולחן ביליא...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע שני חלק 1 - מפלי הניאגרה
26/10/2016335 2
מרשים. אין מילה אחרת לתאר את מפלי הניאגרה. אתה עומד נדהם מול כוחות הטבע. אנחנו היינו בצד הקנדי של המפלים. מעבר הגבול לקח כחצי שעה (בגלל תור המכוניות. אצל הפקיד עצמו – שניגש לרכב לוקח את הדרכ...
תמונה מייצגת עבור הפוסט: שבוע שני 2 - הרשי וושינגטון די. סי
26/10/2016313 1
עוזבים את קנדה (המפלים) בחזרה לארה”ב. הפעם בכיוון כללי דרום – הרשי פנסילבניה. בדרך עשינו עצירה במוזיאון הזכוכית בקורנינג. מתברר שזה מוזיאון ממש מוצלח. יש בו גם אומנות בזכוכית, וגם תערוכות של...