חדשות תיירות ותעופה

חברת התעופה הקפריסאית ממשיכה לצמוח

חברת התעופה הקפריסאית, TUS Airways, הפכה לחברה רשמית בארגון התחבורה האווירית הבינ"ל (IATA). מה זה אומר וכיצד הנוסעים ירוויחו מזה? תשובות בפנים
אביב בצון
תמונה ראשית עבור: חברת התעופה הקפריסאית ממשיכה לצמוח
אלעד ויינשטיין

עשו כבוד לחברה החדשה ב-IATA: חברת התעופה הקפריסאית, TUS Airways, הפכה לחברה רשמית בארגון התחבורה האווירית הבינלאומי, מה שצפוי לספק לחברה גישה למומחיות ולניסיון של IATA בנוגע לתקנים עולמיים ולפרוטוקולי הבטיחות המתקדמים ביותר בעולם התעופה.

בתור חברת IATA, תהנה TUS Airways מיתרונות רבים

שיפור בטיחות וביטחון: גישה לתקני הבטיחות והביטחון שלIATA, המבטיחים את הרמות הגבוהות
ביותר של בטיחות נוסעים ותפעול.
 יעילות תפעולית: השתלבות במערכות ובנהלים שלIATAלשיפור היעילות בכל תחומי פעילות
החברה.
 קישוריות גלובלית: השתתפות ברשת העולמית של IATA המאפשרת חיבורים ושיתופי פעולה חלקים
יותר עם חברות תעופה בינלאומיות אחרות.
 השפעה: פלטפורמה למעורבות בדיאלוג העולמי בתחום התעופה ולתרומה לעיצוב מדיניות ותקנות
 התעשייה.

אחמד עלי, מנכ"ל TUS Airways: "אנו נרגשים להיות חברים ב-IATA, חברות זו מדגישה את מחויבותנו להעניק לנוסעינו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות, יעילות ושירות לקוחות. בהצטרפותנו ל-IATA אנו מחזקים את מחויבותנו למצוינות תפעולית והתרומה לקהילת התעופה העולמית. ציון דרך זה לא רק מחזק את יכולות התפעול של TUS AIRWAYS אלא גם משקף את החזון האסטרטגי שלנו לצמיחה ולמצוינות בענף התעופה העולמי."

רפאל שוורצמן, סגן נשיא אזורי אירופה של IATA: "אנו שמחים לקבל את TUS AIRWAYS כחברה ה-334 ב-IATA וה-126 באירופה, אנו מצפים לתמוך בהתפתחותה המתמשכת של חברת התעופה דרך מגוון שירותים ויוזמות. TUS Airways תורמת מאד לקישוריות ולחיבור האווירי של קפריסין שהיא קריטית עבור מדינת אי. הצטרפותה לאיגוד שלנו תסייע בבניית בסיס חברות רחב ומקיף יותר שיוביל לייצוג טוב יותר של התעשייה ויעזור לנו לעצב את עתיד התעופה לבטוח ולבר קיימא יותר".