חדשות תיירות ותעופה

טיסה ורכבת בכרטיס אחד: אל על משיקה שירות מיוחד שיהפוך את הטיול לנוח מאי פעם

מתכננים טיול ליורו 2024? הכירו את השירות החדש של אל על - כרטיס אחד המשלב טיסה לגרמניה ורכבת המשך למגוון יעדים מבוקשים באירופה. השירות יפעל בשיתוף חברת הרכבות הגרמנית, דויטש'ה באן ויאפשר נסיעה נוחה במיוחד לערים מרכזיות בגרמניה, הולנד ובלגיה. מחיר כרטיס התחלתי יעלה 493$
לירז שפר
תמונה ראשית עבור: טיסה ורכבת בכרטיס אחד: אל על משיקה שירות מיוחד שיהפוך את הטיול לנוח מאי פעם
צילום: depositphotos_Bumble-Dee

חברת התעופה אל על משיקה שירות חדש – הזמנת כרטיס טיסה המשולב עם רכבת המשך למגוון יעדים נבחרים באירופה. השירות החדש, יאפשר ללקוחות לטוס לאחד מיעדי אל על בגרמניה, הכוללים את ברלין, מינכן או פרנקפורט, ומשם להמשיך ברכבת אל שלל ערים מובילות בגרמניה, בלגיה והולנד.

השירות החדש הוא פרי שיתוף פעולה של אל על עם חברת הרכבות הגדולה ביותר בגרמניה, דויט'שה באן (Deutsche Bahn) ויעלה החל מ-493$ לכרטיס, כולל כבודה והושבה. הכרטיס החדש מהווה בשורה של ממש לנוסעים, מאחר שהוא מאפשר הגעה נוחה למרכזי הערים אליהן אין טיסות ישירות כמו דרזדן ולייפציג, ובכך לשלב בחופשה אחת מספר יעדים בקלות יתרה.

הכרטיס המשולב מאפשר להגיע למגוון יעדים מובילים בגרמניה כמו ברלין, מינכן, המבורג, שטוטגרט, דיסלדורף, קלן, דרזדן, לייפציג, האנובר ונירנברג, לצד ערים אירופאיות בולטות נוספות בהן בריסל ואנטוורפן בבלגיה ואמסטרדם, בירת הולנד. ואם חשבתם על טיול ספונטני ביורו 2024, הכרטיס החדש מאפשר הגעה נוחה במיוחד למשחקים, בלי צורך בטיסות פנים.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על מסר: "לאור העלייה בביקוש להרחבת מפת היעדים באירופה, לרבות יעדים אליהם אין טיסה ישירה, אנחנו משיקים שירות חדש המשלב טיסה ונסיעת המשך ברכבת. מערך הרכבות באירופה יעיל ונוח ומספק חוויית נסיעה נעימה, לצד גמישות במועדי הנסיעה הודות להיצע רחב לאורך כל שעות היום. השירות החדש הוא חלק מיישום התכנית האסטרטגית של אל על במסגרתה החברה משפרת את הצעת הערך ללקוח ומאפשרת רכישה שכוללת מוצרים משלימים לכרטיס הטיסה וחווית חופשה שלמה".