קניות במיקונוס

נסעתם לחו"ל, לא תחזרו עם מזכרות? בדומה לכל אתר תיירותי, גם האי מיקונוס מספק מזכרות לכל דורש, בגדים ותכשיטים הם רק חלק מההיצע. להלן רשימת מקומות מומלצים לקניות, בעיקר למי שהפרוטה מצוייה בכיסו.
צוות למטייל ברשת
תמונה ראשית עבור: קניות במיקונוס
Depositphotos/Photorevelation

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-14/06/2021

• ישראלים יכולים להכנס ליוון, בהצגת בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות.
  • לפני היציאה מישראל ליוון יש למלא ולשלוח 2 טפסים עד 24 שעות לפני ההגעה: טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל וטופס כניסה לשלטונות יוון.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • חובה לעטות מסכות.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת מגבלות מרחק.
  • מרבית העסקים פתוחים.
  • יש עוצר לילי בין השעות 01:30-05:00
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

שופינג על אי קטן זה לא משהו שניתן להשוות לאוקספורד סטריט שבלונדון, אבל במיקונוס בהחלט אפשר למצוא כמה מקומות ראויים. חנויות מזכרות פזורות בשפע בסמטאות הצרות, בגדים יקרים, תכשיטים במחיר מופקע וכלי חרס לרוב. אם כסף לא מהווה בעיה גדולה עבורכם, הנה רשימת המלצות:

1. Rousounelos Jewellery & Watches: חנות יוקרה הממוקמת ברחוב הראשי של מרכז מיקונוס ומתמחה בשעונים ותכשיטים מעוצבים. עם מוניטין וניסיון של שלושה דורות, מנהלי החנות מבינים היטב את צרכיהם של הלקוחות ומעודכנים בטרנדים ובאופנות העכשוויות. מותגים שתמצאו פה- קרטייה, רולקס, Vacheron Constantin ועוד. כתובת: Matoyianni st. 32. בואו להציץ בקולקציה שלהם.

2. Noufaro Jewelry: סדנת התכשיטים של Noufaro נפתחה ב-1990 ומאז לא מפסיקה לייצר. מעל ל-1000 תכשיטים שונים בעיצובים מרתקים ממתינים לכם, לרכישה או סתם להתבוננות תוך כדי פליטת "וואו, כמה יקר פה". בעלי המקום טוענים כי הם עושים שימוש בחומרים הטובים והיקרים ביותר בתהליך העבודה, מה שאולי מצדיק את המחירים. כתובת: Ag. Efthimiou טלפון: +30 22890 22188. בואו להציץ בקטלוג שלהם.

3. Scala Shop Gallery: גלריה גדולה עם מבחר עבודות מרשים מעולם הציור, הקרמיקה, הפיסול ועיצוב התכשיטים. המקום נפתח בשנת 1983 ומתגאה ברשימת לקוחות נאמנים גדולה ובשירות אישי. רוצים להעיף מבט לפני שמגיעים? כתובת: Matoyianni st. 48.

4. Jella`s Knitwear and Gifts Shop: בוטיק אופנה קטן ומלא אווירה המתמחה במשי וצמר. שירות אישי וידידותי. כתובת: 3 Nikiou Str (ליד מסעדת "קתרין").

5. To Vivlio: חנות הספרים הטובה ביותר במיקונוס, מציעה מבחר לא רע של ספרים באנגלית (כולל תרגומים של יצירות יווניות ידועות). שירות טוב. טלפון: 22890/27-737

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-14/06/2021

• ישראלים יכולים להכנס ליוון, בהצגת בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • חובה לעטות מסכות.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת מגבלות מרחק.