חדשות תיירות ותעופה

העתיד כבר כאן: קבלו את אפליקציית התיירות החדשה שמבוססת על בינה מלאכותית

משרד התיירות היווני השיק השבוע אפליקציה חדשנית למטיילים, שתוכל ללמוד את ההעדפות האישיות שלכם באמצעות AI. איך פועלת האפליקציה, באילו נושאים היא תוכל לייעץ לכם ובאילו שפות היא זמינה? פרטים נוספים מיד
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: העתיד כבר כאן: קבלו את אפליקציית התיירות החדשה שמבוססת על בינה מלאכותית
צילום: depositphotos/ frantic00

אפליקציית mAiGreece שהושקה השבוע, מציעה ממשק ידידותי לתיירים ותשפר את חוויית הטיול שלכם לאין ערוך, באיים וביוון היבשתית. האפליקציה זמינה בחינם גם בשפה העברית ומציעה מידע נרחב על אינספור אטרקציות כולל החופים המדהימים של יוון, המוזיאונים והאתרים הארכיאולוגיים המרתקים, לצד מידע חיוני כמו שגרירויות, בתי חולים, תחנות משטרה ואפילו תאפשר לכם לשלוח הודעה לרשויות במקרה של מצב חירום, עם המיקום המדוייק שלכם.

האפליקציה החדשנית והמתקדמת, תוכל כאמור ללמוד את הצרכים שלכם ולהתאים את ההמלצות שלה להעדפות הטיול האישיות, שתבחרו בעת ההרשמה והכניסה הראשונית. בנוסף, לנוחיותכם תוכלו לתקשר איתה באמצעות כתיבה או שיחה עם יועץ הנסיעות הדיגיטלי, שתומך בלא פחות מ-31 שפות.