חדשות תיירות ותעופה

במיוחד לקיץ: חברת הלואו קוסט הספרדית תפעיל טיסות לשני יעדים חדשים

לאחר שחידשה את טיסותיה לישראל, חברת התעופה Iberia Express, ממשיכה להרחיב את פעילותה בעונת הקיץ הקרובה ומעתה תטוס לבארי, איטליה ולהרקליון, יוון. בנוסף, החברה מפעילה טיסות ליעדים פופולרים בצפון אירופה כמו איסלנד
מאי יצחייק
תמונה ראשית עבור: במיוחד לקיץ: חברת הלואו קוסט הספרדית תפעיל טיסות לשני יעדים חדשים
depositphotos/e55evu

בשורה משמחת: חברת התעופה הספרדית, Iberia Express, ממשיכה לחדש כמה מהמסלולים העונתיים בתוכנית הקיץ שלה והודיעה על קווי טיסה נוספים לבארי, איטליה, מעכשיו ועד ה-8 בספטמבר ולהרקליון, כרתים , יוון, עד ל-7 בספטמבר.

בנוסף, במהלך עונת הקיץ, Iberia Express מפעילה גם טיסות ליעדים בצפון אירופה, בתדירות של 3 טיסות שבועיות. כזכור, החברה חידשה לאחרונה את טיסותיה לישראל לאחר הפסקה בשל המלחמה.

תוכלו לרכוש כרטיסי טיסה באתר החברה ולהצטרף למועדון בקלאב אקספרס, מועדון החברות של חברת התעופה ברישום חינם וכך ליהנות ממחיר טוב יותר בעת הזמנת הטיסה ולקבל מבצעים והטבות שוות.

איזבל רודריגז, המנהלת המסחרית של Iberia Express: "כרתים ובארי הם שניים מיעדי השמש והחוף האטרקטיביים ביותר במפת המסלולים הבינלאומית שלנו, ומלווים אותנו מאז 2017 ו-2019, בהתאמה. השנה אנו ממשיכים לקדם את הקווים כמענה לביקוש המשמעותי מצד לקוחותינו”.