חדשות תיירות ותעופה

שוק טוטאלי! חברת התעופה איבדה את זוג הנוסעים ואת המטען שלהם

אובדן כבודה הפך זה מכבר לעניין שבשגרה, אבל באירוע כזה חריג עדיין לא נתקלנו! ריינאייר העלתה את זוג הנוסעים לטיסה הלא נכונה ואיבדה אותם ואת מזוודותיהם!
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: שוק טוטאלי! חברת התעופה איבדה את זוג הנוסעים ואת המטען שלהם
צילום: depositphotos/ mysterious

זוג בריטי שהיה בדרכו לנופש חלומי בברצלונה, הועלה כאמור לטיסה הלא נכונה ונקלע לחופשת בלהות מהסרטים. בבוקר ה-25 במאי הגיע הזוג בשעה 8:15 בבוקר לנמל התעופה בבריסטול, בדרכו לחופשת יום הולדת מיוחדת בברצלונה, ביחד עם קבוצה של 12 בני משפחה שטסו עמם לטיול.

הזוג שנזקק לסיוע בעלייה למטוס בשל מגבלות פיזיות, הופרד משאר הקבוצה והועלה למטוס ריינאייר בסיוע צוות הקרקע. לאחר שעלו על הטיסה ולא הבחינו בשאר בני המשפחה, פנו הזוג לצוות הדיילים, אך אלו הרגיעו אותם שכולם עלו לטיסה.

מאוחר יותר גילו שני בני הזוג לתדהמתם שהם הועלו על הטיסה הלא נכונה, כאשר נחתו בליטא במקום בברצלונה. הזוג שהיה בשוק מוחלט הסב את תשומת לבם של צוות האוויר של ריינאייר, אך גם כאן לא הסתיים הסיוט.

הזוג נאלץ לצאת למסע של 240 ק"מ במונית אובר מליטא לריגה שבלטביה, שם הם הועלו על טיסה חלופית לברצלונה. כשנחתו סופסוף ביעד הנכון והגיעו לבית המלון, גילו בני הזוג המותשים שהמזוודות שלהם הורדו מהטיסה המקורית לברצלונה ולא הגיעו ליעדם.

משדה התעופה בבריסטול נמסר, שהתקרית תיבדק לעומק ותיחקר ושהנוסעים יקבלו פיצוי על עוגמת הנפש. מריינאייר נמסר, שהם מצרים על התקרית שאירעה כתוצאה מטעות של שירותי הקרקע בשדה התעופה והסבירו שהמזוודות של בני הזוג הורדו מהטיסה, כחלק מהנוהל לפיו אם נוסע אינו נוכח במטוס לפני ההמראה, המטען שלו מורד מהמטוס כאמצעי בטיחות. כמו כן ציינו בריינאייר שברגע שקיבלו דיווח על התקרית, הם עשו כל שביכולתם להטיס את בני הזוג ליעדם בדרך המהירה והיעילה ביותר.