מסלולי טיול בסביבה

מיציתם את העיר הגדולה ואתם רוצים לראות קצת יותר מרומניה? הגעתם לסוף שבוע קצר ואתם רוצים להספיק כמה שיותר? הכנו לכם מספר מסלולים בני יומיים-שלושה, לכם רק נשאר להצטייד במפה ולצאת לדרך.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מסלולי טיול בסביבה
© Depositphotos/Master

מסלול 1

דרום טרנסילבניה מזורז
 יום 1: מבוקרשט צאו צפונה לכיוון בראשוב. עצרו באתר הנופש ההררי סינאיה ובקרו בטירות Peles ו- Pelisor (סגור בשני ושלישי, לידיעתכם). טיילו באזור הביניימי של בראשוב על כל נקודות החן שלו (הכנסיה השחורה, כיכר העיר העתיקה, מצודת בראשוב). הישארו ללון בבראשוב, או בעיירות הנופש הסמוכות Predeal או פואינה בראשוב, שהן זולות מעט יותר.

יום 2: העבירו את הבוקר בהמשך הטיול בבראשוב ובקניות (אם ממש רוצים). המשיכו לבראן (Bran) דרך ראסנוב (Rasnov), מרחק 17 מייל דרום-מערבית לבראשוב. בקרו בטירת בראן (הטירה המפורסמת של דרקולה, סגורה בימי שני). אם אתם מטיילים ברכב והזמן מתיר לכם, בקרו קודם בכנסיות של Harman ו- Prejmer ורק אז בבראן. משם, חזרו לבוקרשט דרך Paraul Rece, משם ל- Predeal וסינאיה.

מסלול 2

דרום טרנסילבניה וסיור בבוקרשט
 יום 1: מבוקרשט צאו צפונה לכיוון בראשוב. אם אתם מגלים עניין בשעונים, עצרו ב- Ploiesti ובקרו במוזיאון השעונים (Muzeul Ceasului). קחו בחשבון כי עצירה זו תוסיף בסביבות 3 שעות בדרך לבראשוב. עצרו שוב, הפעם באתר הנופש ההררי סינאיה, ובקרו בטירות Peles ו- Pelisor (סגור בשני ושלישי, לידיעתכם). טיילו באזור הביניימי של בראשוב על כל נקודות החן שלו (הכנסיה השחורה, כיכר העיר העתיקה, מצודת בראשוב). הישארו ללון בבראשוב, או בעיירות הנופש הסמוכות Predeal או פואינה בראשוב, שהן זולות מעט יותר.

יום 2: בקרו בטירת בראן (הטירה המפורסמת של דרקולה, סגורה בימי שני). אם אתם מטיילים ברכב והזמן מתיר לכם, בקרו קודם בכנסיות של Harman ו- Prejmer ורק אז בבראן. מבראן סעו לאורך ההרים הקרפטיים ל- Curtea de Arges, ובקרו במנזר המרשים מהמאה ה-16 המצוי שם. העבירו את הלילה בחווה פרטית, שם תוכלו להתענג על גבינות תוצרת בית.

יום 3: חזרו לבוקרשט דרך Paraul Rece - Predeal - Sinaia - Ploiesti. לפני ההגעה ללב העיר, עצרו במוזיאון הכפרי (Muzeul Satului), או במוזיאון האיכרים הרומני (Muzeul Taranului Roman). העבירו את שארית היום בשיטוט רגלי בבוקרשט לאורך Calea Victoriei, ה- Romanian Athenaeum והארמון המלכותי הקודם.

מסלול 3

דרום טרנסילבניה עם התמקדות בסיגישוארה
 יום 1: מבוקרשט צאו צפונה לכיוון בראשוב. עצרו באתר הנופש ההררי סינאיה ובקרו בטירות Peles ו- Pelisor (סגור בשני ושלישי, לידיעתכם). בקרו בטירת בראן (הטירה המפורסמת של דרקולה, סגורה בימי שני). את הלילה העבירו בבראן או בבראשוב.

יום 2: יום טיול לסיגישוארה, אחת מהערים השמורות ביותר מימי הביניים שנותרו באירופה. נקודות החן כוללות את מגדל השעון, החומות, הבית הונציאני, כנסיית הגבעה וכיכר Hermann Oberth. חזרו לבראשוב ללילה נוסף.

יום 3: לאחר סיור בבראשוב, חזרו לבוקרשט דרך Predeal - Sinaia - Ploiesti. אם לא הספקתם לבקר בבירה, לפני ההגעה ללב העיר ולמלון עצרו במוזיאון הכפרי (Muzeul Satului), או במוזיאון האיכרים הרומני (Muzeul Taranului Roman). העבירו את שארית היום בשיטוט רגלי בבוקרשט לאורך Calea Victoriei, ה- Romanian Athenaeum והארמון המלכותי הקודם.

למסלול טיול מיוחד "בעקבות דרקולה" הקליקו כאן.