חדשות תיירות ותעופה

KLM ובולגריה אייר חוזרות לטוס לישראל

לאחר נסיון המתקפה מאיראן, ביטלו חלק מחברות התעופה את חזרתן לישראל אולם כעת, מספר ימים אחרי, נדמה שנתב"ג חוזר בהדרגה לפעילות מלאה. מטוס של "אייר בולגריה" נחת לראשונה מאז אוקטובר 23 ואילו KLM תחדש החל ממחר את טיסתה היומית לאמסטרדם
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: KLM ובולגריה אייר חוזרות לטוס לישראל
צילום: Depositphotos_ Mauvries

שבוע עמוס בטלטלות עובר גם על שוק התעופה הישראלי וחברות התעופה שבות, חוזרות, מבטלות ואז שוב חוזרות לטוס לארץ.

רק בתחילת השבוע, התבשרנו כי חברת התעופה ההולנדית KLM, שחזרה לטוס לישראל רק ב-1 באפריל, מפסיקה את טיסותיה, עקב המצב הביטחוני. ישראלים רבים שתיכננו לבלות את החג בהולנד או אפילו במזרח הרחוק (לשם מפעילה החברה טיסות למבחר יעדים), הצטערו לגלות כי טיסתם בוטלה.

אבל הערב אנחנו מתבשרים כי החל ממחר (19.4), חוזרת החברה לטוס לישראל ותפעיל טיסה יומית בקו הפופולארי של תל אביב- אמסטרדם . בטיסות חזרה מאמסטרדם לישראל, תהיה עצירת ביניים בלרנקה וזאת בשלב זה, עד ה-19 במאי.

לראשונה מפרוץ המלחמה באוקטובר 2023, נחת היום בישראל מטוס של חברת התעופה הבולגרית “בולגריה אייר”, בטיסה ישירה מסופיה. בשלב הראשון, החברה תבצע שלוש טיסות שבועיות בקו בולגריה-ת"א בימים ראשון, שני וחמישי. בהמשך החברה צפויה להרחיב את פעילותה ולקיים חמש טיסות שבועיות בימים ראשון, שני, שלישי, חמישי ושישי. כל הטיסות יתבצעו במטוס מסוג AIRBUS A-220 שנחשב לדגם חדיש ונוח.