חדשות תיירות ותעופה

מצטרפת לרשימת היעדים: סאן דור משיקה קו חדש לעונת הקיץ

סאן דור מקבוצת אל על ממשיכה להרחיב את פעילותה בעונת הקיץ הקרובה ומשיקה קו חדש לבלגרד, סרביה. החברה תפעיל 2 טיסות שבועיות לבלגרד בימים ראשון וחמישי. מחיר כרטיס הלוך ושוב יחל ב-259$, והכרטיסים זמינים לרכישה באתר אל על
מאי יצחייק
תמונה ראשית עבור: מצטרפת לרשימת היעדים: סאן דור משיקה קו חדש לעונת הקיץ
depositphotos/bloodua

סאן דור ממשיכה להגדיל את היצע היעדים ומשיקה קו חדש לבלגרד שבסרביה, היעד ה-16 של החברה. פתיחת הקו מתאפשרת הודות לחתימה על הסכם חכירה של מטוס שלישי עם חברת KLASJET, הליטאית, לטובת הגדלת היצע המושבים במטרה לתת מענה לביקושים בקיץ הקרוב.

בלגרד, בירתה של סרביה, נחשבת לאחת מערי הבירה המעניינות באירופה. העיר ממוקמת בלב מדינות הבלקן ומציעה למבקר בה נופים מרהיבים, מיטב אפשרויות למרכזי קניות, מוזיאונים, אתרים היסטוריים ומעניינים ואטרקציות לכל המשפחה. לצד כל זה, אפשר ליהנות בעיר ממגוון רחב של מסעדות, בתי קפה וחיי לילה תוססים וכל זה במחירים נוחים ובמרחק טיסה קצרה.

היעד החדש מצטרף ללוח הטיסות של סאן דור לקיץ הקרוב, שכולל את יעדי הנופש: סנטוריני, פלופונס, רודוס, סלוניקי, קפלוניה וסיטיה- כרתים (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו), פורטו (פורטוגל) וקישינב (מולדובה).

מכירת הכרטיסים נפתחה ועלות כרטיס הלוך ושוב היא החל מ-259$. חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסות סאן דור, בהתאם למדיניות אל על.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "בלגרד מצטרפת לרשימת היעדים החדשים של סאן דור בקיץ הקרוב המונה סך הכל 16 יעדי נופש קרובים שהקהל הישראלי אוהב. בלגרד היא אחת הערים היפות והיחודיות בבלקן, נמצאת במרחק של 3 שעות טיסה בלבד מישראל ומציעה מגוון פעילויות לכל המשפחה, טבע מרהיב, קולנריה משובחת וכן מרכזי קניות מומלצים. הסכם החכירה מאפשר לנו להרחיב את מגוון היעדים, לעדכן את לוח הטיסות בהתאם לביקושים ולהציע לקהל הישראלי את ההזדמנות להתאוורר ולנפוש בקיץ הקרוב".