קניות בפאפוס: היכן כדאי לפתוח את הארנק?

למרות היותה עיר קטנה, פאפוס מציעה אפשרויות קניה רבות ומגוונות, החל באופנה וכלה במזכרות. הנה המקומות המומלצים. הכינו את הארנקים...
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: קניות בפאפוס: היכן כדאי לפתוח את הארנק?
© איתמר ברק

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-14/10/21

• נכון לתאריך עדכון זה, קפריסין הוגדרה כמדינה צהובה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מקפריסין.
  • כל השבים מקפריסין שאינם עונים על קרטריונים אלו, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • מצד מדינת קפריסין, אזרחי ישראל המחוסנים ב-2 מנות, מחלימים וילדים עד גיל 12, יכולים להכנס באופן חופשי, בהצגת אישור.
  • מי שלא מחוסן, חובה לבצע בדיקת קורונה PCR עד 72 שעות לפני הטיסה ואחת נוספת עם ההגעה לקפריסין.
  • לפני היציאה מישראל לקפריסין יש למלא ולשלוח 2 טפסים עד 24 שעות לפני ההגעה: טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל וטופס כניסה לשלטונות קפריסין.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת מגבלות.
  • מרבית העסקים פתוחים, מקומות עם מעל ל-20, פתוחים רק למחוסנים או לאנשים עם בדיקת קורונה שלילית תקפה.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

ספרים, דיסקים ומתנות

ספרים: Moufflon Bookshop- המקום הטוב ביותר בעיר לחיפוש ספרים באנגלית. צוות יעיל שמכיר היטב את ההיצע וישמח לסייע.

• כתובת: רחוב Kinyras מספר 30
  • טלפון: 26934850

dvd ודיסקים: Play- חנות גדולה ומודרנית עם מבחר מצוין של מוסיקה לכל טעם וגם סרטי DVD (כולם מקוריים).

• כתובת: רחוב Nicos Antoniades מספר 20
  • טלפון: 26930710

מתנות: Lepus Gift Shops- אוסף נהדר של מזכרות, שעונים, תיקי נשים, תיקי נסיעות ועוד ועוד.

• כתובת: רחוב Artemis
  • טלפון: 26910166

בגדים ואביזרי אופנה

חנויות כל-בו: Marks & Spencer- המוסד הבריטי הידוע עשה את דרכו גם לפאפוס. תמצאו כאן, בין השאר, פריטי אופנה רבים, במחירים מעט יותר גבוהים מאלו שבבריטניה (קראתם נכון).

• כתובת: רחוב Nicodemou Mylona מספר 1-3
  • טלפון: 26222771

בגדים זולים: Gas Point- בעיקר ג`ינסים וטי-שירטים, אך גם סווטצ`רים, כובעים ותיקים במחירים אטרקטיביים.

• כתובת: פינת הרחובות Leontiou ו- Thermopylon
  • טלפון: 26954700

מוצרי עור: Agrino Leather Shop- מגוון גדול של פריטים איכותיים מעור, מבגדים ועד לתיקים, וגם לא מעט מזכרות אותנטיות.

• כתובת: Tombs of the King Road מספר 20
  • טלפון: 26936408

בגדי גברים: Timinis- ה-חנות לבגדי גברים. מחירים גבוהים יותר מכל השאר, אבל התמורה משתלמת. יש גם שירות לתפירת חליפות.

• כתובת: רחוב Gladstone מספר 1-2
  • טלפון: 26937492

קניון: Kings Avenue Mall- הקניון הגדול והחדש של פאפוס, המכיל עשרות חנויות מותגים על פני שתי קומות, כולל סניף גדול ומרכזי של רשת הכלבו המפורסמת, Jumbo.

• כתובת: שדרות Tombs of the Kings מספר 2
  • טלפון: 70007777

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-14/10/21

• נכון לתאריך עדכון זה, קפריסין הוגדרה כמדינה צהובה.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת מגבלות.