מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי: הגדרה חדשה לפינוק

46 דונמים של פאר, פארק המים הגדול בעולם ומעל ל-36 מסעדות. מלון אטלנטיס דה-פאלם הוא אחד ויחיד, ונמצא רק 3 וחצי שעות טיסה מישראל. ביקרנו במלון לסופ"ש ארוך כדי לבדוק את כל מה שאתר הנופש המפנק מציע לאורחיו, והסטנדרטים בהתאם!
גולן תומס

אתר הנופש אטלנטיס דה-פאלם, הוא הראשון שנפתח באי הדקל שבדובאי בשנת 2008 ומציע הנאה בלתי פוסקת וחוויה מדהימה מהסוג שלא שוכחים. המלון מתאים לזוגות, למשפחות ולכל מי שמחפש להרגיש כוכב הוליוודי לכמה ימים. ריכזנו לכם את הדברים שהכי מייחדים את מלון אטלנטיס מכל שאר אתרי הנופש בדובאי – תאמינו לנו, שבמציאות זה עולה על כל דמיון!

כדי לנצל את המירב מהסופ"ש, טסנו לדובאי ביום חמישי לפנות בוקר עם טיסת אל על שהמריאה מנתב"ג בשעה 06:30 ונחתנו בדובאי בשעה 10:55. משם לקחנו הסעה למלון שאורכת כחצי שעה ובדרך גם חלפנו על פני כמה מהאתרים המוכרים של דובאי – כמו הבורג' ח'ליפה, מוזיאון העתיד וכמובן את השדרה המרשימה המובילה אל אי הדקלים המפורסם.

כבר מהרגע הראשון שמגיעים למלון ורואים את כל מכוניות הפאר בכניסה מבינים שנמצאים ברמה אחרת לכל מה שאנחנו רגילים אליו. נכנסים ללובי המפואר ומאבדים כל אחיזה למציאות. כבר מתהליך הצ'ק אין נשאבים אל תוך סצינה מתוך סרט הוליוודי. הכל מתוקתק, מצוחצח, מפואר ומזמין. אז כבו טלפונים, התנתקו מהסטוריז ותתכוננו לחוויה מהסרטים!

מבחר כמעט אינסופי של מקומות לאכול

סיפרו לנו שהמלון מכיל למעלה מ-36 מסעדות, אז דאגנו להגיע רעבים! כל מה שתחפצו בו – תוכלו למצוא במלון אטלנטיס דה-פאלם, החל מסטארבקס, פיצה או המבורגר במסעדה של גורדון רמזי ועד למסעדות עטורות פרסים, מהמלון הזה לא תצטרכו לצאת בשביל לאכול. אחת מהמסעדות אפילו נמצאת מתחת למים, יחד עם 65,000 בעלי חיים ימיים החיים באקווריום המפורסם של המלון. ישבנו לאכול שם ארוחת הערב וכל הזמן כרישים חלפו על פנינו בחלון המסעדה. חוויה משוגעת! למסעדה הזו, שזכתה ממש לאחרונה בכוכב מישלן, קוראים "אוסיאנו" Ossiano והיא חוויה שאתם ממש לא רוצים להפסיד.

מסעדה נוספת, שזכתה בכוכב מישלן במלון, היא "האקאסן" Hakassan, עם תפריט מתכונים קנטונזיים מסורתיים, מנות המשלבות טכניקה חדשנית וקוקטיילים עטורי פרסים. אם אתם מחפשים בילוי יותר משפחתי, או נינוח, עם משקה ביד אחת ומצלמה התופסת את קו הרקיע של דובאי בשקיעה, ביד השנייה - המקום המושלם לכך הוא מסעדת White Beach עטורת השבחים.

באטלנטיס תמצאו גם מסעדות לכל כיס, את מהן היא מסעדת "ווייבהאוס" Wavehouse , המשלבת משחקים ופעילויות לילדים, באולינג ומוזיקת רקע מהנה. אם מתחשק לכם אוכל איטלקי, חם וטעים, מסעדת "רונדה לוקטלי" Ronda Locatelli, היא אופציה מעולה עבורכם: תמצאו בה פיצות מנחמות, פסטות טריות ועוד שלל מנות איטלקיות מעולות, כולל מנות טבעוניות.

אין סיבה לצאת מהמלון - פינוקים ופעילויות 24/7

לפעמים הפינוק בא לידי ביטוי דווקא בחוויות הקטנות, כמו הסבונים האיכותיים שמקבלים בחדר או השוקולד על הכרית ולפעמים אלו הפינוקים הגדולים שעושים את ההבדל, כמו נוף מטורף של כל אי הדקל מהמרפסת בחדר, או יוגה באולם הנמצא מתחת למים. באטלנטיס דה-פאלם, החוויה מגיעה משני קצוות האירוח.

כך לדוגמא, אם אתם מגיעים לחופשה משפחתית בריזורט, תוכלו להשתתף באטרקציה מדהימה באקווריום Lost Chambers Aquarium, המדמה את אטלנטיס העיר האבודה ולהפוך את ילדכם לביולוגים ליום אחד, בה תצללו לעמקי האדמה, תפגשו ותאכילו כרישים ותשחו לצד דולפינים ואריות ים.

אם אתם מגיעים לריזורט בהרכב זוגי, לחופשה רומנטית, ספא המלון הוא המקום המושלם בשבילכם להתחיל איתו. הספא עבר מיתוג מחדש ממש לאחרונה, ונקרא "Awaken": כבר מכניסתכם אליו, תרגיש באווירה היוקרתית והמפנקת סוחפת אתכם פנימה. הספא מציע עשרות סוגי טיפולים, לצד עמדות מפנקות עם כיבוד ושתייה חמה וקלה. המחירים אמנם אינם זולים או דומים לאלו שבארץ, אך כך גם החוויה.

את שעות הערב תוכלו להעביר בחוף החודש של המלון, White Beach, שנפתח מחדש לאחר שיפוץ מקיף שעבר, ומתאים גם לעונת החורף. מתחם החוף המשודרג כולל בריכה מדהימה, שש ביתנים יוקרתיים עם בריכות פרטיות, מתחם הופעות מוזיקה ודי ג'יי על החוף ועוד.

שבר שיא גינס - פארק המים הגדול בעולם: אקווה-ונצ'ר

באתר הנופש אטלנטיס תמצאו 2 בריכות שחיה גדולות, ספא מפנק מתחת למים, אטרקציות בלתי נשכחות למשפחות וגישה חופשית לפארק המים הגדול בעולם הצמוד אליו. פארק המים מתפרש על פני 22 דונם, וכולל 105 אטרקציות מים ומגלשות, ביניהם הגבוהות והארוכות בעולם! ואם כל זה לא מספיק, תמצאו בו שני נהרות זורמים, הכוללים גלי גאות ואטרקציה של סירות מנוע.

ממש לאחרונה פארק המים אטלנטיס אקווה-ונצ'ר, שבר את שיא גינס לפארק המים עם מספר המגלשות הגבוה בעולם: 50 מגלשות ליתר דיוק! זוהי אבן הדרך האחרונה במסע הטרנספורמציה הפנומנלי של אטלנטיס אקווה-ונצ'ר להפוך לפארק השעשועים הימי המוביל בעולם.

הנה כמה מהפעילויות המומלצות ביותר בפארק המים המטורף!

1. נפילה חופשית אל תוך בריכת כרישים

2. צלילה עם כרישים

3. חוויית דולפינים

4. מירוץ רטוב על הבטן

5. גלישת גלים

6. לחוות את כל עשרות מגלשות האבוב

בריא לסביבה: אטלנטיס הולכת בדרך הירוקה

אטלנטיס דה פאלם נכנס גם הוא למגמה שגוברת בשנים האחרונות בעולם המלונאות והתיירות – שמירה על איכות הסביבה. רק בשנה האחרונה אסף אתר הנופש 120,000 דולר לתמיכה בפרויקטים של שימור וקיימות באיחוד האמירויות. הסכום נאסף באמצעות תרומה של המלון בסך דולר אחד, מכל אחד מהנופשים, והשקיע בפרויקטים להשקעה בשימור וקיימות בעלי החיים הימיים.

בנוסף לכך, אטלנטיס דה-פאלם, התחייב לחסל את כל הבקבוקים החד-פעמיים עד סוף שנת 2023 ועל מנת לעשות זאת, השקיע למעלה מ-300,00 דולר במפעל לטיהור בקבוקי מים באתר שפתח לאחרונה. המפעל יסיר 2.7 מיליון בקבוקי פלסטיק בשנה, מפעילות המלון, תוך כדי תמיכה בתוכנית של נסיך דובאי, שמטרתה לחסל את הפלסטיק החד פעמי בעיר.

אז אחרי ארבעה ימים במלון אנחנו יכולים לסכם שאם דובאי היא עיר הפאר והגרנדיוזיות, אז אטלנטיס דה פאלם הוא בעצמו יצרת פאר גרנדיוזית. אכלנו, שתינו, צרחנו והתפנקנו – ולא רצינו שזה יגמר! כל מה שנשאר זו טיסה חזרה לארץ בשעה שמונה בערב, ללכת לישון בבית שלנו ולהתעורר למחורת מהחלום ולא להאמין שזה באמת מה שחווינו.

פרטים חשובים:

המחיר ללילה לחדר מתחיל ב-1,275 AED ומשתנה בהתאם לסוג האירוח, עונה בשנה וכמות האנשים בחדר.