מלונות בדובאי: 10 מלונות מומלצים שיעשו לכם את החופשה

דובאי היא היהלום הנוצץ ברשימת היעדים החדשים, שנפתחו לישראלים בשנה האחרונה. בעיר התוססת תמצאו אלפי בתי מלון וריזורטים יוקרתיים אבל גם מלונות מצוינים במחירים סבירים. אז איפה הכי כדאי ללון בעיר? ומה חשוב לזכור לפני שמזמינים מלון בדובאי?
מערכתאתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מלונות בדובאי: 10 מלונות מומלצים שיעשו לכם את החופשה
מלון בורג' אל ערב. צילום: Depositphotos/Ventdusud

מהו מצב הקורונה באיחוד האמירויות? נכון ל-29/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, איחוד האמירויות הוגדרה כמדינה כתומה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מאיחוד האמירויות.
  • כל השבים מאיחוד האמירויות שאינם עונים על קרטריונים אלו, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • הכניסה לאיחוד האמירויות, ללא בידוד, אפשרית לאזרחי ישראל
  • הכניסה למדינה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף של לפחות 72 שעות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות. הברים סגורים.
  • בשלב זה, כל המבקשים להיכנס עם דרכון ישראלי נדרשים להציג ויזה. מידע נוסף על ויזה לדובאי.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים ומחלימים).
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מלון בדובאי?

העיר הכי נוצצת באיחוד האמירויות, הלא היא דובאי, היא גם העיר עם מגוון המלונות העשיר ביותר במדינה. תוכלו למצוא בה ממלונות פאר בדרגת שבעה כוכבים, כמו בית המלון האייקוני בורג' אל ערב ועד למלונות מצוינים במחירים הרבה יותר עממיים. לפני שמחליטים על מלון בדובאי, צריך להכיר קצת את מבנה העיר, את רשימת אטרקציות בדובאי ואת אפשרויות התחבורה השונות שעומדות לרשותכם.

ישנם מספר אזורים המומלצים ביותר ללינה, עבור התיירים שמגיעים לדובאי. המפואר שבהם הוא אזור האיים המלאכותיים, שנבנו בצורת עצי תמר, במימי האוקיינוס הערבי. המפורסם מכולם הוא האי ג'ומרייה (Jumeirah), שם נמצאים כמה מהריזורטים המפוארים ביותר בעולם. אנשי עסקים ומשפחות עם ילדים, מעדיפים לרוב ללון באזור מרכז העיר דובאי, בצמוד לקניון דובאי ואטרקציות נוספות כמו פארקי שעשועים ועוד.

חשוב לדעת כי העיר דובאי מרושתת היטב באמצעות רכבת תחתית, חשמליות, רכבת מונורייל הפועלת ברחבי האיים המלאכותיים וכמובן שירותי מוניות לא יקרים. בנוסף פופולאריים מאוד שירותי הרכב של אפליקציית אובר ושל המתחרה המקומי המוצלח – אפליקציית קארים (Careem).

1. מלון שרתון גרנד (Sheraton Grand Hotel)

מלון חמישה כוכבים, שהפך במהרה לאחד המלונות החביבים על התיירים הישראלים. הוא ממוקם במרחק נסיעה קצר משדה התעופה של דובאי וגם נמצא במרחק הליכה מתחנת מטרו מרכזית, שתיקח אתכם במהרה לכל האטרקציות השוות בדובאי. על גג המלון נמצאת בריכת שחייה מדהימה ביופיה וגדולה מספיק לכל אורחי המלון. ארוחת הבוקר מוגשת ברמה גבוהה במיוחד, ובמקום יש גם מסעדה מצוינת בשם FEAST. העיצוב מבהיק, לבן ומודרני והאורחים דיווחו על רמת ניקיון והיגיינה גבוהות במיוחד.

• כתובת: Sheikh Zayed Road 3, Trade Centre

2. קראון פלאזה דובאי מרינה (Crowne Plaza Dubai Marina)

זהו אחד משלושה מלונות של רשת קראון פלאזה הממוקמים ברחבי העיר דובאי. ייחודו של מלון זה היא במיקומו המרהיב במרינה שעל חוף הים. המלון הענק והמפואר, המדורג חמישה כוכבים, מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים ומציע חדרי משפחה מרווחים ונעימים ושירות מקצועי וחביב במיוחד. בנוסף, מציע המלון היפה בריכת שחיה חיצונית, מסעדות, חדר כושר וטרסת שמש ענקית והכל במרחק הליכה קצר מאחד מחופי הים היפים של העיר.

• כתובת: Al Yahoom Street, Dubai Marina, Dubai Marina

3. רנסנס דאונטאון (Renaissance Downtown Hotel)

מלון חמישה כוכבים חדש ונוצץ, שנפתח באחד המיקומים התוססים בעיר, ממש על גדות תעלת המים של דובאי. המלון החדיש מציע חדרים מעוצבים במיוחד, עם טכנולוגיות חדישות לשליטה על התאורה והסאונד. מוצרי טיפוח יוקרתיים, בריכות שחיה, ספא מפואר ומתחמי מזון ומשקאות עשירים ומגוונים.

• כתובת: Marasi Drive, Dubai

4. סופיטל דובאי דאונטאון (Sofitel Dubai Downtown)

מלון חמישה כוכבים במיקום מצוין. סופיטל דובאי הוא גם מלון שמתאים לכל המשפחה. היהלום שבכתר שלו הוא המיקום המחובר לקניון הענק במזרח התיכון – קניון דובאי (Mall of Dubai). בנוסף מציע המלון שירותי הסעות בחינם לחוף קייט (Kite Beach).
 בקומה החמישית ממוקמת בריכת השחייה המפוארת, המוקפת בכרי דשא מלאכותיים, עם מיטות שיזוף ונוף מהפנט של גורדי השחקים של דובאי. סופיטל משלב בהצלחה בין הפינוקים של מלון יוקרתי לבין הנוחות של לינה במרכז העניינים.

• כתובת: Sheikh Zayed Road, beside Burj Khalifa Metro Station, Downtown Dubai

5. הייאט ריג'נסי קורניש (Hyatt Regency Dubai)

למלון המקסים הזה יש שני יתרונות בולטים. המיקום המצוין שלו, בלב-לבו של רובע הריטג', מרחק חמש דקות הליכה משוק הזהב ושווקי התבלינים הצבעוניים. יתרון נוסף, הקורץ במיוחד למשפחות עם ילדים, היא זירת החלקת הקרח הענקית, הממוקמת בתחומי המלון. בנוסף תמצאו כאן חדרים מרווחים ונוחים, מסעדות, ספא, מועדון קריוקי ושירות מצטיין.

• כתובת: Deira, Dubai,

6. מילניום פלאזה (Millennium Plaza Hotel)

מחפשים מלון מפנק עם תחנת מטרו ממש ממול? מילניום פלאזה הוא המלון שלכם. חמישה כוכבים, חדרים מפוארים, בריכת אינפיניטי על הגג, עם מיטות שיזוף ונוף מרהיב, שירות מצוין והכי חשוב – תחנת הרכבת התחתית Emirates Towers, שתיקח אתכם לכל רחבי העיר והאטרקציות השונות, ממוקמת במרחק של 10 צעדים בלבד מכניסת המלון.

• כתובת: Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai

7. ווינדהם דובאי מרינה (Wyndham Dubai Marina)

המלון הזה מוכיח שגם מלונות ארבעה כוכבים בדובאי, הם ליגה אחרת משלהם. חדרים גדולים ומפוארים, הסעות בחינם לחוף הים הסמוך, מסעדות, בתי קפה ברחבי המלון, בריכת שחייה חיצונית וגדולה, חדר כושר ומעל הכל – צוות מקצועי ברמת שירות גבוהה במיוחד. לכל מי שמחפש מלון מצוין במחיר טוב, הווינדהם הוא בחירה אידיאלית.

• כתובת: Al Seba Street,, Dubai Marina, Dubai

8. הילטון גארדן אין (Hilton Garden Inn Dubai)

מלון ארבעה כוכבים במרחק הליכה קצר מקניון דובאי ומאטרקציות נוספות. המלון, השייך לרשת הילטון, מציע לאורחים חדרים נעימים ומרווחים, מזנון ארוחת בוקר, שירות ברמה גבוהה, חניה פרטית ובריכת שחייה חיצונית. מומלץ מאוד לכל מי שמעוניין להיות במרכז העניינים ולבלות באטרקציות השונות של קניון האמירויות בדובאי .

• כתובת: Dubai Al Barsha, Al Barsha, Dubai

9. ריזורט ג'ומיירה אל נסים (Jumeirah Al Naseem)

לכאן באים כשרוצים להתפנק! ריזורט ג'ומיירה נחשב לאחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בדובאי כולה. בנוי על אחד האיים המלאכותיים של דובאי, עם חוף ים פרטי ובריכות שחייה מרהיבות. מסעדות מצוינות, חדרים מפוארים, וגישה מהירה לפארק המים ווילד ואדי, אחד מפארקי המים המסעירים בעולם.

• כתובת: King Salman bin Abdulaziz Al Saud Street, Madinat Jumeirah Resort

10. מלון בורג' אל ערב (Burj Al Arab Jumeirah)

שמרנו לכם את הכי טוב לסוף! ולא סתם הכי טוב, אלא אחד המלונות הכי נחשבים בעולם, ששוכן על אי משלו בחוף הים של דובאי. מראהו האייקוני של המלון, הפך כבר מזמן לאחד מסמליה של העיר דובאי ושל מדינת איחוד האמירויות. אז נכון, לילה במלון הזה יעלה לכם כמה אלפי שקלים, אבל אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם – זה המלון עבורכם. צי מיוחד של מכוניות רולס רויס ייקח אתכם אל הצ'ק אין, או לחילופין תוכלו להגיע במסוק. המלון עצמו מורכב מסוויטות יוקרתיות ומעוצבות, המשקיפות אל הים. בריכות שחייה פרטיות, חוף ים מדהים, קבאנות מפוארות, בר על גג העולם ועוד פינוקים, יחכו לכל מי שיכול לעמוד בתעריפים הגבוהים.

• כתובת: Jumeirah Beach Road, Dubai

עוד מידע חשוב על דובאי שכדאי לקרוא:

מהו מצב הקורונה באיחוד האמירויות? נכון ל-29/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, איחוד האמירויות הוגדרה כמדינה כתומה.
  • הכניסה לאיחוד האמירויות, ללא בידוד, אפשרית לאזרחי ישראל
  • הכניסה למדינה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף של לפחות 72 שעות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות. הברים סגורים.