”מסעדה איטלקית מעולה בבוקרשט“
מסעדה קטנה וחביבה ברחוב ויקטורי קרוב לעיר העתיקה של בוקרשט. יש מבחר גדול של סוגי פסטה ורטבים. בוחרים את סוג הפסטה והרוטב שרוצים. אכלנו גם סלט קפרזה נהדר.
מחירים סבירים מאוד. 23 ליי לפסטה פסטו ו-31 לבולונז. סלט ב-23 ליי, מנות יפות וטעימות. יש קינוחים מעולים. מוכרים גם גלידות בגביע (לקחת).
בקיצור, מומלץ מאוד!
קרא עוד