”בר צעיר לאפריטיבו“
עברנו ברחוב ליד הבר ומצא חן בעינינו העיצוב הצעיר. התיישבנו והזמנו בירה וקוקטייל. הגיעו גם חטיפים שונים. המוזיקה הייתה טובה ולא מרעישה והאווירה הייתה ממש טובה. מומלץ לשתייה לפני ארוחת הערב.
קרא עודעברנו ברחוב ליד הבר ומצא חן בעינינו העיצוב הצעיר. התיישבנו והזמנו בירה וקוקטייל. הגיעו גם חטיפים שונים. המוזיקה הייתה טובה ולא מרעישה והאווירה הייתה ממש טובה. מומלץ לשתייה לפני ארוחת הערב.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג