”דירה של Accomodation king“
התגוררנו במשך שבוע בברצלונה בדירה בשם Bright and cosy Ramblas באביב 2012, אחרי המלצות על ak-bcn ('הדירות של אסף') ב'למטייל'. לדירה יש כמה יתרונות בולטים – מיקום טוב, ריהוט מחודש, האביזרים והכלים בדירה חדשים. המחיר זול יותר מלהיות בבית מלון. עם זאת, לא יצאנו בתחושה טובה מהשהייה בדירה. הפריע לנו שהיא היתה מאוד רועשת, דוד חשמל קטן מאוד (בדירה אמנם יש מקום שינה לכמה אנשים, אבל הדוד מספיק בקושי לזוג). דלת הכניסה לדירה עשויה מעץ דק ולא מרגישה בטוחה והיו חסרים לנו דברים בסיסיים שנאלצנו לקנות (באמת ציפו שנביא קולבים, סבון כלים וסקוטש מהבית?)
הדבר העיקרי שהפריע לנו היה היחס של הנציג שהוצמד לנו. הוא אמר לנו את המשפט הבא: "לא אכפת לי מה אתן צריכות, זה מה שתקבלו, לא פחות ולא יותר" (הוא אמר לנו את זה אגב כשביקשנו עוד מגבת). הנציג הזה עיצבן אותנו בהתנהלות שלו לאורך כל הדרך: היתה טלוויזיה חדשה בדירה שלא עבדה (בעיות בהפעלה). ביקשנו ממנו שיטפל בזה, כולל סמסים לתזכר אותו, אך הוא התעלם. קבענו איתו שעת פינוי להחזרת המפתחות ביומנו האחרון, אבל הוא סימס לנו ברגע האחרון שהוא לא יכול לבוא, ואז אחרי שיצאנו כבר מהבית סימס שהוא בסוף הצליח להגיע והוא שם. למרות שאמרו לנו מראש שיש סבירות גבוהה שיהיה לנו איפה לאחסן המזוודות (אמרו שזה תלוי בנציג), זה לא קרה בפועל. לאורך כל השהות שלנו שם הוא לא הגיב לסמסים.
אם החלטתם בכל זאת לקחת דירה שלהם, נראה לי שהרבה תלוי בנציג שיצמידו לכם. בכל מקרה, אני ממליצה בחום לדאוג מראש לחבילת שיחות מקומית. אני נדהמתי לגלות ש-4 דקות שיחה עם הנציג עלו לי 80₪! הבנתי שאם אמשיך לנהל איתו שיחות טלפון (מה עם ה-TV, מה עם קולבים), אשלם את כל מה שחסכתי על המלון, ולכן עברתי לסמסים לנציג (שעליהם כאמור הוא לא ענה).
קרא עוד