”מסעדה טעימה ואופנתית ברובע היהודי“
מסעדה עם אווירה אופנתית ומגניבה ברובע היהודי. (דיי גדולה) . מקום מעוצב, הרבה פריטי אוירה כולל ספרייה וספרי קודש פזורים (המקום אינו כשר) .
יש שם כמה מנות שחזרנו בשבילן פעמיים- מנת כבש רכה עם גבינה צלויה עליה, טירמיסו פיסטוק חלומי, משקה לימונד גינג''ר חם.
קרא עוד