”חברת טיולים גרועה“
חזרנו מטיול מהמם בטיבט ותמיד המלצתי בשמחה על האנשים אשר ארגנו לי את הטיול. הפעם, אני לצערי מזהיר מאוד מפני חברת “טיבט ויסטה” ובמיוחד מאיש הקשר טוני.
נראה היה שהם רק רצו לסגור עסקה וכל דבר כתבו Ok ו-Don't Worry, אבל ממש לא היה סגור טוב לצערי.
קרא עוד