”הכי טוב מכל מה שאכלנו!“
זה מסוג המסעדות שבא לך לשמור לעצמך, ש”לא יתקלקל”:)
הגענו אליה ללא תכנון, בהמלצת גברת מקומית שפגשנו במקרה. זו מסעדת סטודנטים, אוכל זול טעים האוירה נהדרת. חבל חבל שגילינו אותה ביום האחרון.
(בצהריים עמוס ויש תור די ארוך)
קרא עוד