פריצ'י פאפא ”חביב וזול“
לאחר שלא הצלחנו למצוא מקום במסעדות באזור (רצוי להזמין מקום) נכנסנו לפריצי פפא.
שימו לב המנות גדולות ולכן הזמנו רטנות.
שניצל סביר. ציפס שממנוני ושרוף. גולש טעים. קממבר מטוגן עם ריבה חהיב. תבשיל תרד טעים אבל לא הצלחנו להגדיר אם היה מרק תבשיל או רוטב. מרק שעועית טעים וסלט בנוני.
זול מאוד ומשביע. המקום נראה כמו מסעדה משנות ה-70.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל