בבנסקו ישנו בבית של מיכאיל, שהוא מדריך סקי, מחלץ תיירים מההרים, ובכללי בטירוף על ספורט אתגרי. הוא בחור סופר נחמד, הוא הסכים לקחת אותנו מהבית שלו לנק' ההתחלה של הטרק שבשמורה ואסף אותנו מנקודת הסיום במחיר זול יחסית. החדרים בבית נקיים, יש מים חמים וגם מין מרתף עם מטבח ומקומות לשבת. ממליצים בחום!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג