מכיאיל ”לינה אצל מיכאיל“
בבנסקו ישנו בבית של מיכאיל, שהוא מדריך סקי, מחלץ תיירים מההרים, ובכללי בטירוף על ספורט אתגרי. הוא בחור סופר נחמד, הוא הסכים לקחת אותנו מהבית שלו לנק' ההתחלה של הטרק שבשמורה ואסף אותנו מנקודת הסיום במחיר זול יחסית. החדרים בבית נקיים, יש מים חמים וגם מין מרתף עם מטבח ומקומות לשבת. ממליצים בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל