”מלון חדש לגמריי מעולה עם שירות טוב ונוף“
הגענו למלון בחודש יוני מייד לאחד פתיחת אתונה לתיירים והמלון חדש כמעט לגמריי- מלון 5 כוכבים מדהים עם חדרים מאוד מודרניים שכוללים את כל מה שצריך - אמבטיית שיש וגם מקום לשבת (חדר דלוקס) המלון נמצא ממש מול מלון גרנד ברטיין שהוא המלון היקר ביותר באתונה שלדעתי פחות מומלץ (ישנתי בו 2 לילות והחדר היה מאכזב וקטן וגם קצת מיושן) . המלון נמצא על ככר סינטגמה וגם ליד שכונת קולונקי היוקרתית כך שזה טיפה פחותעמוס ורועש מבתי המלון שנמצאים למטה ליד מדרחוב Ermou. ישנו מרכז קניות עצום Attica מול המלון וכמובן מסעדות ובתי קפה בשפע. חסרון המלון הוא שארוחת הבוקר שלו מאוד מאוד יקרה ולכן לא אכלנו שם אבל גג מדהים בנוף ויש שם מסעדת שף יקרה אבל מעולה סהכ מומלץ מאוד אבל לא זול.
קרא עוד