”ג''ו הסעות משדה התעופה בודפשט“
ג''ו הנהג- כבר כתבו עליו פה מלא תשבוחות, ובהחלט יש לכך הצדקה- בנאדם הגון וישר, מקצוען אמיתי ודייקן מאוד. אסף אותנו משפחה של 5 נפשות מהשדה וגם בחזרה (עם נהג שלו ששלח עבורנו, גם ותיק ומקצועי) . בדרך לבודפשט מהשדה קצת התלונן על ישראלים אחרים שניסו לתחמן אותו, ולצערי, נאלצתי להסכים איתו שיש גם כאלה. אני ממליץ עליו בחום!
קרא עוד