https://www.lametayel.co.il/pois/z2ndp ”ג''ו הסעות משדה התעופה בודפשט“
ג''ו הנהג- כבר כתבו עליו פה מלא תשבוחות, ובהחלט יש לכך הצדקה- בנאדם הגון וישר, מקצוען אמיתי ודייקן מאוד. אסף אותנו משפחה של 5 נפשות מהשדה וגם בחזרה (עם נהג שלו ששלח עבורנו, גם ותיק ומקצועי) . בדרך לבודפשט מהשדה קצת התלונן על ישראלים אחרים שניסו לתחמן אותו, ולצערי, נאלצתי להסכים איתו שיש גם כאלה. אני ממליץ עליו בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל