”חברת הסעות ללא הסעה.“
הזמנתי רכב להסעת 7 אנשים (כולל ילדים) משדה התעופה באתונה לאיזור אלימוס (כשעה נסיעה) . שילמתי וקיבלתי אישור והודעה שיחכה לנו נהג עם מיניבוס בהתאם לזמן הגעת המטוס. הגענו לשדה בסביבות 10 בלילה ולא נהג ולא נעליים. אמנם קיבלתי הודעת טקסט עם שם הנהג אך ללא מספר טלפון. הם נתנו גם מס רכב וחיפשנו אותו ללא הצלחה. התקשרנו למשרד שלהם באתונה ודחו אותנו על הסף כי המטוס הגיע מאוחר מהמתוכנן. ביקשנו החזר אבל אפילו לא ענו לנו. נאלצנו להזמין רכב במקום במחיר כמעט פי 3.
קרא עוד