”מסעדה איטלקית 10/10“
איטלקית מצויינת ממש מאחורי שוק הבוקריה. גם יחס חם, גם אוכל מעולה - הזמנו פסטה, סלט ארטישוק עם גבינה מותכת וקינוחים והיה פשוט וואו! מומלץ מאוד.
קרא עודאיטלקית מצויינת ממש מאחורי שוק הבוקריה. גם יחס חם, גם אוכל מעולה - הזמנו פסטה, סלט ארטישוק עם גבינה מותכת וקינוחים והיה פשוט וואו! מומלץ מאוד.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג