”לא כדאי להשכיר רכב דרך Rental Cars“
כבר הספקנו לשכוח שטסנו לסקי בחודש שעבר, רק שחברת Hertz לא מפסיקה לחייב לי את כרטיס האשראי. את הדיל עבור הרכב ששכרנו קיבלנו רגע לפני סגירת ההזמנה באתר אל על, על ידי חלון קופץ, שמקשר אותך לחברת http://www.rentalcars.com/ – במחיר באמת מצחיק לחמישה ימים: 347 ש”ח. אבל בסופו של דבר יצא פי שתיים בגלל האותיות הקטנות וחיובים שהחברה יכולה לגבות ממך מרגע העסקה ועד יום מותך.
באישור ההזמנה של הרכב, שהתקבל למייל שלי, היו כל פרטי ההזמנה, אך אפשר היה להיכנס לערוך את ההזמנה בכפתור כחול. זהו קישור ששולח אותך לאתר של Rental Cars ורק שם אתה מבין שתחוייב בעוד שישה אירו ליום על צמיגים וכך היה במעמד קבלת הרכב.
החזרנו את הרכב, קיבלנו את הערבות של 500 הדולרים חזרה, וזאת לאחר בדיקה מדוקדקת של הרכב על ידי נציג חברת Hertz בבולגריה. לאחר ארבעה ימים עוד חיוב של 277 ש”ח, חברת Hertz מצאה שריטה בג'אנט הקדמי, מדווח לי נציג חברת Rentalcar. אני מתקשר לחברת Rentalcar שבאנגליה כדי לבדוק את העניין, אך הם מסכימים עם המצב. לטענתם גם אחרי שקיבלת את הערבות חזרה והרכב נבדק, רשאית חברת השכרת הרכב לעשות בכרטיס האשראי שלך את כל העולה על רוחה, כך שבמידה ונמצאו מפגעים חדשים שלא זוהו, במעמד החזרת הרכב תנקה זאת משכרך בכל רגע ובכל שעה. תגובת אל על: “תפנה לפניות הציבור”, Rentalcar טוענים שיש חתימה שלי שאני מאשר את הנזק – שקר! בקיצור, אם אתם נוסעים לחו"ל אל תקחו רכב דרך מבצעים וחלונות קופצים, בטח לא דרך חברת Rentalcar, שיושבת באנגליה ואין עם מי לדבר. כנראה ששוקה צודקת ועדיף להפעיל סוכן .