”מסעדה בקובנט גארדן“
בתחילה חששתי להכנס כי חשבתי שמדובר במלכודת תיירים בגלל המיקום בקובנט גארדן. אך הכניסה המסיבית של מקומיים פנימה וקבוצות ממקומות עבודה שבאו לחגוג כריסטמס מוקדם, גרמו לי להתגבר על ההיסוסים וטוב שכך. האוכל היה מעולה. המחיר סביר רק חבל שהמלצר, באוירה של בראסרי צרפתי, היה קצת אנטיפט. המלצה - להתעלם מהמלצר ולהנות מהאוכל.
קרא עוד