”מסעדה מדורגת באמסטרדם“
מסעדת גורמה מעוטרת בכוכב משלין. נמצאת במלון W אמסטרדם.
אוכל טעים, לא שיגרתי, אבל גם לא יוצא דופן במיוחד. מחירים סבירים יחסית למסעדות גורמה אחרות באמסטרדם.
המקום עצמו מעוצב באופן מרשים ומוסיף לאווירת היוקרה.
בסך הכל חוויה חיובית ומיוחדת.