ממליצה לקחת סיור חינמי Free Tour. אנחנו לקחנו סיור טעימות עם ג'סיקה, היה מעולה וכמובן טעים.
מזהירה להגיע רעבים כי טועמים מכל דבר ואז אין מקום. אנחנו הינו ארבעה והתחלקנו בטעימות לארבעה או לזוג תלוי במה שנלקק.
בסוף הסיור משאירים למדריכה טיפ.
קרא עודהמלצתי מס' פעמים בערים גדולות ללכת ל-Free Walking Tour. כמובן שגם בלונדון מומלץ. בלונדון יש די הרבה חברות ואפשרויות לסיורים כאלו. הסיור שערכנו כולל סיור מוצלח מאוד של New Europe למשך שעתיים וחצי- שלוש שעות.
נפגשים בקובנט גארדן ב-11 בבוקר. עוברים בכל המקומות:
תהנו
הצטרפנו לסיור חינם (בסוף אמנם נתנו טיפ שמנמן) שכותרתו לונדון המלכותית. המדריך – בחור צעיר מצחיק וחינני – ערך את הסיור בצורה מאוד מעניינת ואינפורמטיבית. הסיור אורך כשעתיים – שעתיים וחצי. כדאי לבקר באתר האינטרנט – יש לחברה הזו עוד סיורים.
ביקרנו באתרים המרכזיים, שמענו סיפורים ואפילו מצאנו עצמנו במקום מצויין לצפייה – וצילום – של חילופי המשמר בארמון בקינגהם.
מומלץ ביותר למביני אנגלית.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג