”הטעם עדין על הלשון“
הגענו לשם אחרי שאכלנו במקום אחר והתאכזבנו מכך שחיכינו שעתיים ולא הביאו לנו אוכל ואת המנות שהזמנו.אחרי חוויה לא נעימה הגענו למסעדת כרמל והתפנקנו בסטייקים ואוכל טוב וטעים שהוגש בצורה מכובדת ומפנקת המחירים נמוכים מהארץ כך שיכולתי להרשות לעצמי ולילדים.
אכלנו כל השבוע ונהנינו מאוד, אמנם צריך להזמין מקום אך שווה.
הצטערתי שלא הזמנתי מקום לשבת שמעתי מאורחים אחרים שהיה אוכל טוב בשבת.
קרא עוד