בסתיו 2016 יצאנו לטיול משפחתי שהחל ביער השחור, משם דרך ימת בודן עברנו לאוסטריה, תחילה בחבל זלצבורג ולאחר כשבוע עברנו לחבל טירול.

לסיום הטיול ירדנו דרומה לאיזור הדולומיטיים שאנחנו כל כך אוהבים, חזרה למלון “שלנו” ב – Cavalese והסיום היה ביומיים במילאנו.

הטיול התחיל בטיסת בוקר של אל על לפרנקפורט, שכירת רכב (יורופקאר דרך אופרן), ונסיעה לצימר שצמוד להינטרזרטן דרך מגלשת ההרים בגוטאך ומפלי טריברג.

למחרת יצאנו למגלשת ההרים בטודנאו כשלאחריה המשכנו לפסגת הר בלכן ובהמשך לפארק חבלים הצמוד להר פלדברג.

למחרת אנחנו מתחילים את היום במסלול של נחל Ravenna שנמצא קרוב לצימר שלנו, לאחריו ניסע להסתובב באגם טיטיזי, לאכול גלידה ובהמשך לפארק המים באד פרדייז.

את היום התחלנו איך לא במגלשת ההרים שבטודנאו, לאחר מכן נסענו לגן הפסלים שב – Grafenhausen הכולל גם סיבוב סביב אגם Schlüchtsee. כל המסלול לוקח כמה שעות, האגם לא גדול, אין הרבה אנשים, מאוד נעים ושקט.

קמים מוקדם בבוקר ופנינו מועדות לפארק אירופה, הכל מוכן, קנינו כרטיסים מראש, היום יום שני, ואנחנו מקווים שנהיה לבד (אנחנו עוד נתבדה בהמשך)

כפי שרואים בתמונות הפארק כולו מקושט לרגל חג ההלואין, כולל תהלוכות של שחקנים המחופשים ברוח החג, קצת לפני הסגירה כשההמון כבר בדרכו ליציאה מודיעים כי שעת הסגירה מתאחרת בשעתיים, נשארנו כמעט לבד, מה שמאפשר לנו לעשות שוב ושוב את רוב מתקני העינויים.

למחרת יומנו האחרון ביער השחור ואנחנו נעשה דרכנו לעיירה פרייברג ועלייה להר Schauinsland

וכמה תמונות של הצימר הנהדר שלנו

יוצאים מתחום היער השחור ופנינו מועדות לאוסטריה, ליתר דיוק לזלצבורג. את תחילת הדרך נעשה דרך מפלי הריין, בהמשך נעצור באי הפרחים, נחצה במעבורת את ימת בודן ונעצור לשנת לילה בעיירת אי לינדאו.

היום אנחנו בדרכנו לאוסטריה, בדרך נכנס לטירת לודוויג המשוגע וכמובן, לא לשכוח לקנות מדבקה לכבישים המהירים איך שנכנסים לשטח של אוסטריה.

בהמשך נעשה שינוי בתוכנית היום ובמקום להגיע לפסגת ה – Zugspitze נעבור דרך הגשר התלוי Highline 179 ונסיים את היום בצימר ב – Alpendorf שצמודה ל – St. Johann im Pongau.

הגענו לאוסטריה באופן רישמי, צימר מדהים גבוה בהר, משקיף על העיירה שלמטה.