הטיול נעשה על ידי זוג בני 32 בחודש אוקטובר 2015
 המטבע המקומי הינו לאיי ויחס ההמרה שלו לשקל הינו כמעט 1:1

יום א':
 נוחתים בשעה 21:30 בשדה התעופה ולוקחים מונית למלון (HOTEL CISMIGIU). מלון 4 כוכבים מומלץ ביותר.
טיפ: על כל מונית בבוקרשט רשום בצהוב את סכום קפיצת המונה. הסכום הנמוך ביותר והשכיח ביותר הינו 1.5, ככל שהסכום הרשום גבוה יותר כך תשלמו הרבה יותר. אנו עשינו טעות של מתחילים ולקחנו מונית של 3.5 ולא רק זה, הנהג גם ניסה לרמות אותנו ושילש את הסכום שיצא במונה.
הקפידו לקחת מונית של 1.5 לאיי. העלות משדה התעופה לאיזור המלונות לא צריך לעלות יותר מ30-40 לאיי. זמן הנסיעה הוא 30 דקות.
 ערב בבוקרשט ואנו יוצאים לאיזור העיר העתיקה, בין משולש הרחובות ויקטורי ליפסקני ודואמנל. באיזור זה ישנם בארים רבים, פאבים ומסעדות. סצינת הערב חזקה ביותר. אנו ישבנו במועדון FREDDO, מועדון מומלץ. הזמנו בירה ב-11 לאי ומגש פיצה לזוג ב-22 לאי.

יום ב':
 לוקחים מונית למוזיאון הכפר – 15 לאי.
מוזיאון הכפר הינו מוזיאון פתוח תחת כיפת השמיים המפרש על פני דונמים רבים ובו ישנם מודלים אמיתיים של כפרים אשר היו קיימים ב-1000 השנים האחרונות. הבתים שלהם, חיי היום יום שלהם, התרבות שלהם וממש ניתן לחזור לרגע מאות שנים לאחור ולחוש כיצד חיו ברומניה בשנים הללו. מוזיאון מקסים. עלות כניסה ליחיד – 10 לאי.
 ביציאה מהמוזיאון פנינו ימינה והלכנו כ-400 מטר רגלית לכיוון האגם הגדול שם טיילנו מסביב לאגם, ברבורים ובעלי כנף שוחים במים, מייצגי ברונזה גדולים ברחבה ענקית ועוד. נכנסנו למסעדת “הארד רוק קפה” הצמודה לאגם. סניף זה גדול מאוד ומידי סופ”ש עורכים הופעות רוק/פופ של אמנים בינלאומיים.
הזמנו עוגת גבינה ב- 25 לאי וקפה לטה ב-13 לאי.
 משם לקחנו מונית לקניון אפריקה ישראל החדש, עלות מונית – 15 לאי.
קניון AFI הינו קניון ענק עם חנויות מותג, מסעדות, אטרקציות ועוד. מחירים כמו בארץ ואולי אפילו קצת מעל. בתוך הקניון ישנו מסלול קארטינג מגניב, עלות ליחיד – 30 לאי.
ארוחת בורגר בקניון – 20 לאי.
משם מונית למלון – 10 לאי.
 אחרי שינה ומנוחה בשעה 20:00 יצאנו (איך אפשר שלא) לקזינו במלון רדיסון בלו. הינו הקזינו הגדול בבוקרשט הכולל אוכל, שתייה לכל סוגיה, סגריות והכל, הכל חופשי! עלות כניסה לקזינו – 50 לאי המקנה לך זיטון במתנה.
לאחר 3 שעות של קזינו סיימנו בדרינק נחמד במועדון ה- FREDDO.
 וודקה רדבול – 25 לאי.

יום ג':
 את היום פתחנו בסיור מודרך בפרלמנט של בוקרשט.עלות מונית מהמלון לפרלמנט – 5 לאי.
סיור בפרלמנט עולה 25 לאי ליחיד ואם תרצו גם רשות לצלם זה יעלה לכיס שלכם עוד 30 לאי.
הסיור עורך כשעה עם מדריך בשפה האנגלית וכולל כמעט את כל חדריו ונישותיו של הפרלמנט הרומני. בניין מרשים ביופיו ועוצמתי ביותר.
 משם ניסינו למצוא מונית לכיוון המרכז אך אף מונית לא היתה פנויה.
טיפ:
הזמנת מונית – כדי לנסוע במונית ישנם 2 אופציות:
1. להזמין דרך המלון באופן מסודר
2. לחכות במפרצים המיוחדים המיועדים למוניות.
כמעט ולא ניתן למצוא מונית זמינה “על הדרך” במרכז בוקרשט.
אור ירוק בחלקו החיצוני של המונית- מונית זמינה.אור אדום – מונית תפוסה.

מהפרלמנט המשכנו למסעדת “קארו קו ברה” ׁ(caru cu bere). מסעדת בשרים ותיקה מומלצת מאוד וטעימה מאוד. ארוחת יחיד עם מנה ראשונה – 65 לאי.
 ערב יום ג' מבלים בקזינו וחוזרים לישון מוקדם לקראת יום המחרת המיוחד.

יום ד':
 את יום זה הקדשנו כולו מחוץ לבוקרשט. שכרנו נהג פרטי שלקח אותנו לסינייה, ברץ, בראשוב.
עלות נהג פרטי ליום שלם (8:00-23:00) 120 יורו פלוס דלק (250 לאי). הנהג הינו רומני שחי בארץ 12 שנים ויודע עברית. נהג חברמן ונחמד מאוד, שמו שרבן (sherban) האי מייל שלו:
sherban314@yahoo.com
המספר שלו: 40-723-54-54-88
מומלץ להזימנו מראש במייל או בטלפון.
 התחלנו את טיולינו בסינייה בארמון פלש של המלך קרול. ארמון עשיר באיזור מקסים, ציורי שבו גרים עשירים ותושבי חוץ. ויתרנו על סיור בתוך הארמון כי חצר הארמון היתה יפייפייה ביותר ונשארנו להצטלם בה. שתינו קפה ב- 12 לאי והמשכנו לדרכנו.
 הגענו לטרנסילבניה, ברץ (העיר של דרקולה). סיירנו בשוק הקטן מחוץ לטירה ונכנסו לסיור בטירה בעלות של 30 לאי ליחיד. משם, המשכנו לעיירה קטנה בשם מואצ'ו דה סוס (מאוצ'ו העליונה) שם עצרנו לארוחת צהריים. מסעדה טעימה ומומלצת ביותר בשם: קריאסה מונצילו (הנסיכה של ההרים). 2 עיקריות + 3 מרקים + סלט + שתייה. הכל ל-3 אנשים ב- 165 לאי.
 משם המשכנו לבראשוב, הגענו בשעות הערב לכן לא הספקנו להינות מציבעוניותה. עיירה מקסימה שם נמצאת הכנסייה השחורה. בכיכר המרכזית ניתן להצטלם כשברקע החנויות. ישבנו לשתות בבית קפה מקומי,אכלנו קרם שניט וכל זה ב-14 לאי.

יום ה':
 לאחר ארוחת בוקר בלון, נסענו לשוק הסיני, מונית מהלון לשוק – 20 לאי.
השוק הסיני מתחלק לשניים: דרגון פלאי (DRAGON FLY) שנראה כמו גני התערוכה ובתוכו מחולק להאנגרים גדולים בהם מוכרים בעיקר בסיטונאות. והחלק השני שנמצא 3 דק נסיעה משם, השוק האירופאי הפתוח (כמו שוק הכרמל רק יותר מסריח!)
ת'אמת,היה קצת מיותר אך למי שממש מחפש מציאות ולא יכול לוותר,שייסע.
משם, מונית לאיזור המלון, טיול בעיר העתיקה ומנוחה.
 סוף היום, סוף הטיול וחוזרים הביתה.