חופשה במלון הכל כלול Kipriotis Aqualand ,

8 ימים – (ראשון-ראשון) – חופשה הוזמנה בדיל מחברת גוליבר.
 סוף אוגוסט. טיסות ישירות.

הורים + 2 ילדים בגיל 4 ו- 2.

המלון מוגדר כמלון 4 כוכבים. לפי דעתי הוא 3 או 3.5.
מזג אויר בקוס בזמן שהיינו היה מאוד נעים. לא חם מידי כמו באילת. בסביבות ה- 28-30 מעלות.
בערבים קריר. תמיד יש רוחות. לפעמים חזקות לפעמים חלשות.
 קוס זה אי והמלון נמצא על הר.

פארק מים –

אחד הדברים שבחרתי את המלון זה בגלל הפארק מים לילדים. ישנם 2 אזורים: אזור לילדים קטנים, (מגלשות קטנות והמון משפריצים) ומגלשות מים יחסית לגדולים יותר.
הנה הבעיה… האזור לקטנטנים, המים קפואים. מסתבר שזו 'בעיה' כבר כמה שנים ולא מטפלים בזה. לא היו הרבה ילדים שם כי זה לא ממש כיף… הילדים שלי לא נכנסו פעם במהלך כל השבוע. שזו הייתה נפילה גדולה. את המגלשות מיצו אחרי 3 ימים (אבל אלה הילדים שלי).
 יש 2 בריכות לגדולים ו-2 לקטנים. טובות מאוד. גדולות ונראה שהן כמעט תמיד ריקות (לא קפואות)

חדרים במלון –
סיפור לא קל. צריך לדעת לאיזה חדר מגיעים. יש הרבה סוגי חדרים ולא כל החדרים טובים.
המלון נמצא על הר, וכך גם בנייני החדרים. יש חדרים מרוחקים מחדר האוכל והבריכה שדורשים הליכה מרובה בעלייה (לא פשוט כמה פעמים ביום). כמו למשל בנייני 13,14,15,16,17, 18.
הביינין הכי קרוב הוא 11 ו- 12. שווה להיות שם. הליכה קצרה יחסית.
לבקש חדר בקומה הראשונה או השנייה. לא במרתף. יש ריח נוראי של טחב ורקבון (לפעמים בחדר לפעמים רק במסדרון. תלוי במיקום.
יש חדרים משופצים ויש ישנים. צריך לבקש חדר בבנין משופץ.
 יש חדרי משפחה גדולים (ל- 6-7 אנשים) בקומה העליונה שמתחממים מהר כי אין בידוד בגג והמזגן לא חזק מספיק.

שירות –
 השירות טוב. יחסית מטפלים בכל דבר גם אם זה לוקח קצת זמן. לגבי מנקות. יש טובות יותר ויש טובות פחות. צריך ליפול על אחת טובה שבאמת מנקה ולא סתם מעבירה סמרטוט.

אוכל –
האוכל נחמד. אפשר להגיד שמתרגלים. יש יחסית מגוון רחב. לצמחוניים, סלטים, גבינות, פירות, ללא גלוטן, ממרחים, אוכלי בשר (לא משהו...). המלון לא כשר. יחס טוב מהשף לגבי האוכל והסברים על האוכל. אוכל מתאים גם לילדים וגם למבוגרים.
 תמיד יש גלידה וקינוחים.

מועדון ילדים –
אין גימבורי. יש מועדון מקומי ומועדון בינלאומי (סתם מופרד).
המקומי דורש ילדים דוברי שפה שאפשר לתקשר איתם (אנגלית, גרמנית, יוונית...). אז אי אפשר להשאיר ילדים שלא דוברי שפה. והורים לא יכולים להישאר. חוקים לא ברורים. אפשר אבל לקחת להם משחקים מהחדר ולשחק בחוץ או בחדר הפרטי.
 לבינלאומי לא נכנסנו. לא היה מעניין. נראה אותו דבר כנראה. יש גם משחקי XBOX או מחשב לפי מה שכתוב. לא בדקנו.

אטרקציות בסביבה –
העיר – ניתן להגיע לעיר באוטובוס (1.5eu לאחד) לא משתלם וחבל על הזמן.
אפשר לקחת מונית מפתח המלון למרכז העיר (נמל)- 9 יורו למונית לכיון.
כל המוניות מורידות באותו המקום ואוספות באותו המקום. מקום מרכזי על הטיילת.
אין מה לעשות בעיר יותר מכמה שעות (חצי יום). יש הרבה מאוד חנויות, מסעדות ואתרים קטנים.

מלונות אחרים – אפשר ללכת לבקר, או להשתמש בבריכה. חוץ מזה הבנתי שכלום.

שאר הדברים היו לא רלוונטים או לא שימושיים לנו. לפי הסוכן במקום יש כל מיני טיולים שאפשר לקחת. עדיף להזמין מהמלון או מחברת נסיעות מקומית ולא מהסוכן הישראלי (כמעט פי 2 מחיר). ככלל – לעשות סקר שוק קטן.

לא שכרנו רכב.

הופעות-
 יש הופעות כל ערב. מתחילים עם ריקודי ילדים ב 2030 ואחר כך סוג של מופע לילדים וחלק גם למבוגרים. נחמד.

הכל כלול (חוץ ממה שלא כלול) –
הנה האותיות הקטנות של מה שלא כלול מלון –
- WIFI לא כלול. עולה כסף והרבה. עדיך לבוא עם חבילת אנטרנט מהבית.
- שימוש כספת עולה כסף (כ- 20eu)
- מגבות לבריכה צריך פקדון (רוב האנשים לוקחים מהחדר או מביאים מהבית)
- אין ארטיקים (ישראלים רגילים) אבל יש גלידה חופשית בשעות מסויימות.
- שתייה מיוחדת (אייסקפה, ברד, מיצים טבעיים) עולה כסף. שאר המיצים הפשוטים, מים (מהברז) וסוגי סודה – חינם
 - שימוש בכסאות לים (פשוט שבו על מגבת בחוף...)

מסקנות –

אם הולכים, צריך חופשה קצרה יותר (4-5 ימים).
 לוודא חדרים לפני שמגיעים.