החלטנו לצאת לתחרות – פסטיבל “הליכה נורדית” שמתקיים בתאריך זה.
הוא נקרא Pubeck Festival
הפסטיבל נמשך מיום שישי – שבת (יש תחרות חצי מרתון או מרתון שלם) -ראשון. במהלך הפסטיבל יש טיולים מרתקים באזור.
טסנוו עם אל על נחתנו בלוטון ,שבלונדון ביום שלישי בבוקר .
הזמנו רכב מהארץ בחברת אופרן. שימו לב :
- המשכירים בלונדון ינסו לדחוף לכם המון ביטוחים, אל תתפתו עשו הכל בארץ.
- שימו לב לכמות הדלק ברכב לפני שאתם יוצאים. לנו הם נתנו חצי מיכל וטוב ששמנו לב . המיכל אמור להיות מלא.
בעקרון בזמן החזרת הרכב אין בדיקה נותנים את המפתחות וזהו . לכן צלמו לפני שאתם יוצאים.
יום ד: יצאנו מלוטון ברכב השכור בשעה משוערת 10:00 בבוקר.
התחלנו לנוע לעבר האתר המיוחד . :סטונהאנג', Stonehenge .
עלות למבוגר 17.50 פאונד לסיור בן שעתיים.
עלות לגיל 60 ומעלה 15.80 פאונד ( יש הנחה גם לסטודנטים).
מעגל אבנים מדהים וענק שלא נתפס איך הגיע למקום...( הסיור כולל כניסה למוזיאון וסרטון ).
להגיע למקום לקח בערך כשעתיים וחצי משדה התעופה .
משם המשכנו לעבר סלסברי Salisbury – שם נמצאת המגנה כרטא וקתדרלת סלסברי- לקח לנו בערך שעה . משם המשכנו לעבר poole harbor – עיירה ציורית עם נמל משך נסיעה 44 דק' .
בערב הגענו ל swanage – עיירת קיט שבה לנו במלון קטן ונחמד על שפת הים. המלון נקרא : Tower Lodge . ניתן לשלוח בקשה במייל למלון מה רוצים לאכול בארוחת הבוקר . הם מאד נחמדים . עלות אדם בחדר ללילה הוא 40 פאונד כולל ארוחת בוקר.
סך הכל עברנו מרחק כולל של 250 ק"מ בנסיעה רצופה ( משדה התעופה)משך הנסיעה כ – 4 שעות.
יום ה:
- טיול מקסים בעיירת קיט Swanage ניתן לטבול בים.
- Durlston Country Park and National Nature Reserve - טירה, בית קפה ומסלול טבע מדהים ביופיו.
- Anvil Point Lighthouse, מגדלור על הצוק צופה לים
- Dancing Ledge Path, Swanage, - מסלול הליכה לאורך המצוקים
סה"כ המסלול אורכו ברגל 11ק"מ משך הזמן עד 4 שעות
עשינו הפסקת צהרים. מחירי האוכל :
המבורגר- 4 פאונד
פסטה בלונז 15 פאונד
סלומון 18 פאונד
מרק 6 פאונד
טיול אחר הצהריים
swanage
Studland Beach, S W Coast Path, בתי קפה ואפשרות לרחוץ בים
Studland Nature Reserve, Purbeck Estate Office, שמורת טבע בחוף חולי, מצוקים
18 דקות נסיעה עד החוף ושמורת הטבע
ביום ו-שבת-ראשון נערך הפסטיבל. במסגרת הפסטיבל נערכו טיולים מקסימים בין השאר בצוקים הלבנים, עיירה חמודה בשם פול, פארקים מדהימים, מפרצי ים, גבעות….
ביום שני: ביקרנו באוקספורד המקסימה וטסנו בערב לישראל.
אין ספק זה אזור אחר לחלוטין מלונדון. איזור כפרי מקסים עם אנשים נחמדים, עיירות ציוריות, ים חולי , גבעות...מזג האויר היה נהדר.
שימו לב לנושא החניות .
- חניה לשעתיים 2 פאונד. יש בכל מקום מכשיר הכינו הרבה מטבעות. יש בכל חנייה פקח שפשוט מחכה שהזמן יעבור. ניתן כמובן לחנות יותר זמן התשלום בהתאם.
- אל תחנו במקום שיש בו שני פסים בצהוב מקביל לאדום לבן שלנו. המקום מקסים שווה כל פאונד!!