אז בשעה טובה, היגיעה עוד ברמצווה במשפחתנו. חתן הבר מצווה ביקש שניסע לשוויץ -לטיטליס, ומכאן החל כל רעיון הטיול שלנו לקיץ 2012.
במשפחתנו 2 מתבגרים 13 וגם גיל 17 ושניהם אוהבים מכוניות, הבן הגדול אוהב ממש ואף מצייר דגמי רכב שרוצה לעצב כשיגדל. יצאנו ל-10 ימים מלאים.
 לאחר שיחות עם חברים, מי היה איפה ומתי, וכן לאחר חיפושים פה באתר למטייל, החלטנו שהטיול שלנו יעבור מגרמניה (נחיתה בפרנקפורט), נשהה ביער השחור, לילה אחד ליד הטירה בליכטנשטיין, ו3 לילות בעיירה טיטיזי נוישטאט על האגם, ומשם 4 לילות בשוייץ-לוצרן ממש על האגם (מדהים), ולילה אחרון בשטרסבורג צרפת - לאחר שבאותו יום נסייר מהבוקר במוזיאון המכוניות המדהים במולוז, וכן בסיור בקולמאר וכן ראינו שם ליד גם את פסל החירות (שהוא העתק מוקטן של זה אשר נמצא בניו יורק),
ביום האחרון לאחר סיור בכנסייה בשטרסבורג נסענו להיידלברג היפה שבגרמניה, ומשם לשדה חזרה בפרנקפורט גרמניה וחזרה לישראל.

מצורף לוח הזמנים שלנו בטיול להנאתכם:

כולל המלונות והמרחים בק"מ וכן בזמן (לפי גוגל מפות- מאוד עזר לתכנן הטיול).
 תהנו ותעשו חיים.

ה -2/8 ו-3/8 שבת-4/8 א-5/8 ב- 6/8 שעות
נסיעה לשדה 1:30 בוקר ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון על הבוקר
טיסה לפרנקפורט נחיתה ב8:30 לטירת ליכטנשטיין ופארק החבלים
 ליד הטירה (מדהים)
למפלי טריברג רכבל-מכונית פלדברג למפלי הריין בוקר
לקיחת רכב בשדה
בתי שעוני קוקיה טודנאו- רכבל ומגלשות
נסיעה לשטוטגרט
למוזיאון פורשה
נסיעה לטירת ההולצלורן (לא עצרנו היה מאוחר) גוטאך-מסלול רגלים יחפות פארק כל החושים (ויתרנו)
 טודנאו המפל
לשטיין אם ריין
צהריים
נסיעה למוזיאון מרצדס למלון בטיטיזי גוטאך- רכבות אלפיניות פרייבורג נסיעה ללינה בלוצרן שוויץ ערב
למלון
 אדלר ליד הטירה
יציאה למסעדה
 לחגוג יומולדת
פרייבורג לעיר
יציאה לעיר לילה
מלון אדלר ליד הטירה מלון בטיטיזי מלון בטיטיזי מלון בטיטיזי מלון בלוצרן לינה

ג' -7/8 ד'-8/8 ה'- 9/8 ו'-10/8 שבת-11/8 שעות
ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון ארוחת בוקר במלון על הבוקר

טיטליס
(תלוי בראות באותו יום.צריך יום ללא עננים)
מוזיאון התחבורה

אנדרטת האריה
סיור בקולמאר "ונציה הקטנה" לעיר היידלברג
 וסיור בעיר

קניות באיזור מדרחוב חנויות ליד גשר הקפלה אחה"צ פנוי פסל החרות בקולמאר החזרת רכב בשדה צהריים
ארוחת ערב בעיר ארוחת ערב בעיר ארוחת ערב בעיר ארוחת ערב בקולמאר טיסה מפרנקפורט ב-19:00 ערב