הגענו לבריזביין ב 17.11.18. בטיסת לילה מהונג קונג. מעבר הגבולות היה מהיר וחלק. הצהרנו על תרופות. לא בדקו מזוודות לא שאבו אבק...קיבלו את פנינו בשמחה.

בשדה קנינו סים של וודאפון לדודי. הטלפון שלי לא יכול לקבל סים. נחפש פתרון בהמשך.

לקחנו שאטל למלון .

הגענו כל כך מוקדם . החדר לא היה מוכן. השארנו את המזוודות ויצאנו לטיול רגלי בגן הבוטני הקטן שבתוך העיר. הגענו לסאוט בנק. והחיוך נמרח. טיילת נהדרת של גנים, גן שעשועים ויותר מכל חוף הים שיצרו הבריזים.

ילדים במים, מבוגרים בשיעור התעמלות ציבורי בתוך המים. כלם שלוים שמחים ומאושרים. שתינו קפה ונשמנו מלא אויר ואוירה. סוויץ אמיתי לשלווה ויופי.

היינו עייפים וקצת גט לג.

לקחנו את הסירה לשייט והיכרות עם העיר. בתורות נרדמנו לנו בסירה . הכרטיס לשעתיים. ניצלנו נהדר את מלוא השעתיים בשייט חלום. והלכנו לאכול צהריים במסעדה.

והופ..השעה 14 ואפשר לקבל את החדר.

טוב, אז המלון שלנו הוא מלון של עשירים. סטמפורד פלאזה על הגן הבוטני שעל הנהר.

פתחנו את דלת החדר והתחלנו לצחוק משמחה מהנוף שנישקף מהחלון.

ח ו פ ש!!!.

נחנו צהריים...ככה זה בפנסיה.

בערב יצאנו לטיול בעיר. מוארת ומתחילה להתקשט לכריסטמס.

גילינו את בניין הקזינו. ארוע מרגש לדודי.

נהננו מפסטיבל נפאל שהתקיים במרכז והסתובבנו במידרחוב.

תענוג.

למחרת יום ראשון נפגשנו עם ד"ר יעל ופול. חברים טובים של עמיקם שעשה את השידוך.

יעל העבירה לדודי שכנראה יהיה הנהג הראשי אם לא היחיד שיעור נהיגה. דודי השתלט נהדר על ההיפוך ואחרי מספר דקות אותת ולא הפעיל את הוישר. וגם מלבד פעם אחת נסע בנתיב הנכון.

יעל טיילה איתנו כשלש שעות בגן הבוטני בהר קות'ה. גן רחב ידיים עם צמחים ופרחים מרהיבים.

לאחר מכן הוזמנו לארוחה עם חברים אוסטרלים. מפגש מעניין.

חזרנו למלון הסתובבנו בגדה ליד המלון וכעת אני כותבת בבלוג. כאן 21:30. ובארץ צהריים 15:30.